seksa

annyong haseyo
aku kalo time exam mmg rajin nak update blog
sbb tak tau nak buat ape >_<
hehehe ... peh tadi exam arab, seni (paper 1) and bm (paper 1)
arab tu bleh lah jwb tp bahagian petikan uh (dlm teks) agak susah sikit lah
ramai plak kwn2 aku kata yg tu susah
but aku rse insyallah aku bleh dpt A kot ^_^
80 ke atas .... hrp2 cam uh lah
jgn dpt B tp kalo dah ditakdirkan terima jer lah
BM td agak susah ah sbb soalan dia pelik2 lah
lebih2 lagi bahagia blkg uh
jwpn dekat2 sme 
tu yg agak pening uh
aku kalo soalan dah susah ... ngantok ajer lah
nak t'tido pon ade tp tahan mata lah alamatnya ^_^

ape2 pon pasrah jer ah
terimalah seada nyer yeee ....
seni first time plak aku rse 'agak' senang
hahaha
boleh lah jwb ... sume boleh lah
seni aku target dpt B ah 
tak C ... result aku buruk gara2 paper seni
asyik C jer
nak buat betul2 nie
ape lagi ??!!! ah tajuk aku "seksa" tp bkn psl exam yg aku nak citer
hehehe .. salah tajuk plak

cam nie, mak aku kata dia nak hantar 2 ekor kucing aku uh kat umah nenek aku
mula tu mmg rse sedih gak .. ya lah org dah jaga dari 'dia' kecik smpi dah besar (tak de lah besar mne)
syg sik !!! but satu jer sbb aku rse lebih baik 'dia' dok kat umah nenek aku
sbb nyer .... aku kesian dgn kucing aku uh
asyik2 kene dera ngn adek2 aku uh terutama adek pompan aku uh
bkn dia dera pukul ke ape
tp dia cubit kucing uh ... dia tekan perut kucing uh
mne tak mengiau jer kucing uh
tak sanggup aku tau
dah byk kali aku tegur
rotan pon dah byk kali hinggap kat bdn dia tp tak b'ubah2 pon
sama jerr .... at least kalo 'dia' dok kat kg dgn nenek aku
bleh lah 'diorg' hidop bebas sambil uh temankan nenek aku
aku tak sanggup ah tgk kucing uh t'seksa sbb adek aku yg tak b'hati perut uh
bayangkan lah dia yg gila2 kan kucing tp dia yg buat kucing uh merana
tak patut betul
sabar jerr ... mudah2an adek aku dpt balasan yg setimpal ....
sedih tau ... sian kucing aku uh TT_TT
and disbbkan tu lah aku labelkan adek aku uh sebagai "MUSUH KUCING"
kucing uh pon lari biler nmpk adek aku
mmg padan lah kucing uh tak suka dia ....
hmmm ....

Comments

Most Viewed

Sambung Belajar

Selesai Divaksin

Memories of 2018