exam fever TT_TT

annyong haseyo, chingu *waves*
ari nie rajin nak update blog maa
hahaha ... esok aku dah start exam
takut pon ade
happy pon ade
biase nyer happy sbb lepas exam teros cuti
but ari sabtu and ahad tu ade perkampungan ilmu fasa 2
alah, baru nak enjoy
ape2 pon, okay lah tu
by the way, sbb lps cuti nnti kitorg pasti sibuk nyer ah
yer lah ade ujian tu lah, nie lah, gerak gempur lah
ape lah ... aduh !! bikin tension sik !!! (bhse indon lah plak)

but doakan aku yer
takut nie ...

ah, aku ade cerita nie
dah alang2 tu update blog
so, nak cerita lah
hah !! baru2 nie ade satu group korea baru
nme nyer "GIRL STORY"
yg unik nyer group nie t'diri drpd 4 org members dimne semua nyer berusia 12 thn ke bawah
paling tua 12 thn and paling muda 10 thn
diorg merupakan the youngest korean group
bdk2 nyer sume comel2 belaka
diorg debut dgn lagu "pinky pinky"
aku blom dgr lagi
abis exam kot aku dgr
hehehe

hah ... nie lah group nyer = =>
yg paling tinggi tu adalah maknae group nie
yg paling kiri tu yg paling tua , 12 thn
cute kan diorg nie
hahaha
aku suka yg belah kanan uh
cute lah dia tu
hahaha

byk lagi yg aku nak citer tp yg tu jer lah yg dpt aku citer kan
btw 2AM akn dtg kat malaysia
U-KISS akn buat fans meet kat sini jgk
Jang Geun Suk pon sama
wah, rmi nyer nak dtg kat malaysia
kepada sume artis2 korea yg bakal dtg ke malaysia
aku ucapkan 
"WELCOME TO MALAYSIA"
hahaha
but sorry tak dpt gi tgk kamu semua lah
huhuhu T_T

Comments

Post a Comment

Assalamualaikum.
Terima kasih kerana sudi membaca entri ini.
Sila tinggalkan pesanan atau teguran disini.

Most Viewed

Sambung Belajar

Selesai Divaksin

Memories of 2018