B1A4

annyong haseyo, chingu ^_^
hehehe ... dah lama tak update blog
nmpk nyer seminggu skali atau 2 kali jer lah aku update ... :p
hehehe ... tajuk aku kali nie adalah "B1A4"
pasti korg pelik ape tu 
>_< actually, tu nama group baru korea
haha ... aku dah tau lama dah psl group nie tp semlm bru t'detik nak gi dgr lagu diorg
mak ai, (rse cam nak mati) sedap dwh, lagu diorg
aku suka lah ..... !!!!!!!!!!!!!!!

hah !!! biar aku terangkan sape diorg
maksod group diorg aku tak tau tp ade kene mengena dgn watak kartun
t'diri drpd 5 members
leader diorg ..... JIN YOUNG

hensem tak ???
hahaha .. yg nie aku punyer yer
hehehe ...
aku minat lah dia nie
hehehe












yg nie nama nyer BARO (nama panggilan)
merupakan rapper group nie
yg nie adik aku (yg kecik) tu minat
adik aku mmg cam tu ...
segala rapper dia suka yg penting bertopi >_<









yg nie SANDEUL
yg nie penyanyi utama group nie
nmpk cam maknae group nie
tp sebenarnya tak pon
yg nie adik aku, mashitah suka
hahaha .. dia nie comel lah











yg nie CNU 
yg tu nama panggilan dia
muka dia nie nmpk cam pondan tp suara dia mak ai
merdu !!!!
muka dia ade iras2 muka Heechul (super junior)













hah !!! akhir skali ....
GONGCHAN ....
the maknae group 
nie muda lagi
baru umur 17 thn
aku pon minat yg nie jgk ....
hehehe









hah !! itu lah dia maklumat tentang B1A4
hahaha
diorg debut dgn lagu diorg yg bertajuk "OK" and "LET'S FLY"

Comments

Post a Comment

Assalamualaikum.
Terima kasih kerana sudi membaca entri ini.
Sila tinggalkan pesanan atau teguran disini.

Most Viewed

Sambung Belajar

Selesai Divaksin

Memories of 2018