online aje

annyong haseyo, chingu !!!!
hah !! lagi 3 ari exam nie
saya dah try tak mau online time exam, tapi tak boleh lah
susah bagi saya kalo tak online
maklumlah, selama ini asyik on jer
kadang2 tu, saya cuak jgk sebab saya tengok kwn2 saya tak de sorang yg on
diorang belajar ke ?? tapi biler tanyer, diorang kata diorang on 
diorang on time malam >_<
patut lah saya tak nampak diorang on sebab saya selalu on time petang2
hehehe but serius saya kata saya memang tak boleh on time malam
ini disebabkan ..... time malam uh time saya belajar
hahaha ... tapi kalo nampak saya on time malam
makna nyer tu time tu saya tak busy lah
hehehe

ape2 pon, saya akan berusaha utk tidak online time exam
esok kot saya try ... >_<
hehehe
saya tak tau nak citer ape lah
yg pasti saya tengah bosan nie and ....
itu jer ah yg saya nak katakan
good bye !!!

Comments

Most Viewed

Sambung Belajar

Selesai Divaksin

Memories of 2018