27 May 2011

over

assalamualaikum, semua !!
hah ! ari nie ari jumaat (org tau lah)
hehehe .. ari t'akhir exam
i mean mid-year exam XD
hahaha happy rasa nyer
but esok ade p'kampungan ilmu T_T
tak suka nyer
apa2 pon kene gi jgk sebab wajib lah

cuti nie tak tau nak buat ape lah XD
hah ! nak siapkan folio sej
tak siap lagi
ade lah jgk beberapa yg dah hantar tapi ramai belum hantar
kali nie nak buat folio betul2 lah
nak siapkan sebelum balik kampung
hehehe ... tak sabar rasa nyer nak balik kampung
maklum lah dah lama tak balik
mesti rindu ya ah !! >_<
dalam masa yg sama nak kene study utk KKQ
bagi korang semua yg tak tau ape itu "KKQ"
hah ! meh sini Cikgu Anis bagi tau (hahaha)
KKQ tu adalah .... Kelas Kemahiran Al-Quran
KKQ nie cam kita study subjek tambahan lah
maksud nyer, tak wajib utk semua pelajar mengambil nyer
disebabkan saya berminat lah jgk dgn kelas nie
so, saya pon masok lah thn lepas

lepas jer cuti nanti ada exam KKQ lah
exam nyer tak de lah susah mana
jwb soalan objektif lah ... 60 soalan
dalam masa sejam kot ... kalo tak salah saya lah
senang kan ? kalo tak baca, gerenti tak boleh jawab nyer ah !!
hahaha ... exam nyer bukan tu jer
kena hafaz surah jgk tapi surah nyer tak de lah panjang mana
ayat jer panjang ... bilangan surah tak
hahaha .. ckp jer lebih
tapi saya belum abis "khatam" lagi XD
apa2 pon, saya akan cuba yg t'baek cuti nie
doakan saya ya ?! ^_^

B2ST Beautiful Pictures, Images and Photos

No comments: