Rindu 2011

 
assalamualaikum, semua

First of all, saya nak ucapkan Selamat Tahun Baru Cina or Gong Xi Fa Cai kepada semua penganut agama Buddha. huhuhu >_< amacam, seronok kan dapat cuti seminggu ?! for orang macam saya nie, cuti seminggu nie dah kira best dah nie. sebab apa ?! nak online puas-puas ah. time sekolah tu tak sempat lah. kalau sempat pon sekejap je. hehehe :3 so, korang semua macam mana ?? hope semuanya sihat-sihat okay. alahai, sungguh prihatin betul Cik Anis nie. huhuhu ... dah start dah... 

saya sure korang semua pasti ada homework banyak an ?? sama lah kita. homework saya tu belum sentuh lagi daripada first day cuti tu. hehehe :)) actually saya baru je balik kampung. semalam baru sampai rumah. sekejap je balik. tapi at least balik lah. boleh hilangkan stress duduk kat KL nie. opss, saya dok kat Shah Alam lah, bukan KL. hehehe. 

okay saya dah puas membebel benda yg mengarut-ngarut dah. balik pada tujuan asal saya post entri nie. oh ya, nak tahu tak entri kali nie merupakan entri ke-100 saya tau. *ceh !! orang lain dah lama sampai ke-100* huhuhu .... banggalah saya. sebelum nie saya ada blog juga tapi dah delete. blog tu baru 90-lebih kot entrinya. hehehe ... okay2 ... nampaknya saya dah menjauh dah nie. patah balik ke Malaysia plak :)

okay, saya yakin result untuk SBP and MRSM dah keluar. pasti ada di antara korang yg dah dapat dah. TAHNIAH saya ucapkan. moga korang semua boleh sesuaikan diri kat sana. saya tak dapat. of course lah tak dapat sebab saya tak mohon mana-mana sekolah. kenapa ?? saya ada alasan saya sendiri. naik sekolah nanti, saya bakal berpisah dengan kawan-kawan saya. maybe kawan rapat, tak kot. kawan sekelas tahun lepas.saya dengar ramai juga yg dapat SBP. MRSM punya saya tak tahu lah. aduh, saya akan rindukan diorang semua even saya tak lah rapat sangat.


apa-apa pon, setiap pertemuan pasti ada perpisahan. even kitorang semua dah tak sama kelas and maybe dah tak sama sekolah but kitorang still contact. kat FB lah. okay lah, saya tak mahu sedih-sedih kat sini. saya rasa sampai setakat nie je lah entri saya kali nie. saya dah hilang idea nak cerita apa lagi nie. okay, sayonara !

p/s : I miss RP World >_< 

posted by Anis Hayati 24/1/12

Comments

Most Viewed

Sambung Belajar

Selesai Divaksin

Memories of 2018