nakal betul

assalamualaikum, semua

ape khabar korang semua ?? macam mana sekolah ?? best tak ?? hehehe ... 3 hari sekolah saya rasa macam 3 tahun sekolah. nasib baik lah dapat gak uti 2 hari nie. lancar sikit nafas saya nie. biasalah kan. naik form 4 semua nya baru. nak tak nak saya kene belajar subjek yg saya tak suka. saya tak ada pilihan. ibu kata jadikan semua subjek yg saya belajar itu sebagai I-L-M-U . itu penting. bukan sebab kita minat ke tak. insyallah saya akan cuba. 

hehehe ... perasan tak something different dengan blog saya ?? saya rasa korang semua perasan kot. saya tengah belajar guna Denim Template. ape ke benda tu ?? entah lah saya pun tak tahu lah. but most of kita semua guna Simple Template sebab senang nak edit. saya belajar cantikkan blog nie semuanya dari blogs yg ajar tutorials. banyak tau. tak mampu saya nak senaraikan kat sini *ceh >_<* most of 'sifu-sifu' saya nie guna Denim Template. saya rasa macam best je. so, saya merajinkan diri carik kat Google. so, jumpa lah satu blog nie. boleh tahan juga blog nie. banyak tuto yg dia ajar. so korang berminat, boleh pergi kat sini :


saya pon baru jumpa tadi. oleh kerana syok sangat nak edit blog nie, saya pon sanggup carik satu-satu. jenoh tangan nie >_<. 


OMO !!! saya belum siap homework lagi. amboi, homework bertimbun-timbun sempat lagi dia nak online .... hehehe ... jangan amalkan okay ?? malam nanti saya buat. okaylah sedar tu je lah yg saya nak share-kan kat korang semua. jumpa lagi ...

p/s : saya nak sambung keje meng-edit blog nie >_<

posted by Anis Hayati 7/1/12

Comments

Post a Comment

Assalamualaikum.
Terima kasih kerana sudi membaca entri ini.
Sila tinggalkan pesanan atau teguran disini.

Most Viewed

Sambung Belajar

Selesai Divaksin

Memories of 2018