Hola !!

assalamualaikum, semua >_<

dah lama saya tak update blog lah. dah nak dekat seminggu kot. alah seminggu je pon. ye ye ye saya tahu lah. nampaknya saya cuma akan online waktu hujung minggu je or kalau waktu sekolah pon, tengoklah keadaan dulu. kalau saya ada homework banyak, saya tak on lah. kalau tak, on je lah (ikut kerajinan time tu). 

okay, disebabkan saya busy benar, saya sampai nak bukak blog saya nie, twitter saya lah. Facebook still bukak lah jugak. sekejap pon tak apa sebab FB sekarang dah bosan lah. tak benda nak buat kat situ. nak usha FB orang lain, saya nie jenis orang yg malas and for me tak kerja nak usha FB orang lain. baca status orang ?? bosan lah. tadi sempat lah juga saya pergi melayan baca pasal k-pop kat allkpop. hehehe >_< banyak juga berita pasal k-pop saya tak tahu tapi saya malas nak baca lah. tengok-tengok macam tu je. huhuhu :3 saya rasa korang pasti fed up dengan saya kan ? asyik malas je .... okay-okay. tapi jujur lah. saya memang macam tu. sekarang nie saya tengah rajin nak edit blog je. hah, perasan tak something different dengan blog saya ?? fine, saya tahu korang tak perasan. huhuhu ... touching lah plak. kononnya lah nak try guna Denim Template punya pasal, last-last tak jadi. sebab apa ?? sebab malas lah. ceh, tak ada lah. sebab saya rasa susah sikitlah gtuna Denim Template nie. banyak guna code tapi korang yg dah expert guna HTML Codes nie, saya rasa tak ada masalah lah kalau korang nak guna Denim Template tu.


so, korang apa citer ?! pasti tengah busy dengan homework kan ?? saya tahulah. saya po sama. homework betimbun-timbun kat meja tu tapi saya saje je mengelakkan mata daripada memandang ke arah buku-buku yg dah tinggi menggunung tu. aduh, susah juga masuk form 4 nie. saya nak ambil PMR balik !! ade tak sapa-sapa yg suka rela nak tukar dengan saya ?! sure tak ada orang nak. by the way, saya rasa masuk kelas aliran Sains Tulen nie best gak. saya rasa saya suka sama Bio and Fizik lah. Kimia tu ntah lah. Fizik tu saya rasa macam best je tapi disebabkan saya tak hafal formula nya, tu yg bila buat tu saya agak blur sikit. huhuhu >_<

okaylah, saya tak mahu membebel banyak-banyak kat sini. so, thanks so much for support me and also thanks sebab follow or leave message kat cbox saya tu. thanks so much. korang lah inspirasi hidup saya !! kot lah :3

p/: s saya dah jadi ahli baru lah. ko-ko tahun nie semua saya tukar. Kor Kadet Plos, Kelab Kemahiran Hidup and KKQ (Kelas Kemahiran Al-Quran). Bola Jaring. memang saya rasa saya dah 'gila' lah tahun nie. follow kawan je >_< tak patut.

posted by Anis Hayati 14/1/12

Comments

Most Viewed

Sambung Belajar

Selesai Divaksin

Memories of 2018