Result PMR

 

assalamualaikum, semua :)
saya yakin semua dah tak sabar-sabar nak tahu result PMR saya nie *perasan lebih*. okay lah saya bagitahu lah sekarang. saya tak mahu buat korang semua berdebar-debar *ah cukuplah, jgn perasan* first of all, saya bersyukur sangat-sangat. Alhamdulillah, saya dapat 9A untuk PMR saya kali nie. saya sendiri pon tak sangka saya boleh dapat sebab saya just target 7A or maybe 8A je. saya tak harapkan sangat dapat 9A tu. kenapa ?? sebab saya rasa risau bila ingatkan balik jawapan yg saya dah buat waktu exam hari tu, rasa macam mustahil nak dapat semua A. But Allah Maha Mengetahui and Dia yg menentukan segalanya. Syukur sangat-sangat

tahniah juga buat korang semua yg dapat straights A's tu. yg tak dapat tu, tak mengapa. teruskan usaha lagi. nie baru PMR. SPM ade lagi. so, jangan risau, kita semua masih ade lagi satu ujian besar yg akan menentukan ke mana haluan kita. pelik sungguh ayat saya ini. entah mana-mana saya dapat :3

okay lah sampai setakat ini je lah entri saya kali nie. pendek sungguh :) actually saya dah tak ade idea nak taip ape lagi. so, sayonara !!!

posted by Anis Hayati 22/12/11

Comments

Post a Comment

Assalamualaikum.
Terima kasih kerana sudi membaca entri ini.
Sila tinggalkan pesanan atau teguran disini.

Most Viewed

Sambung Belajar

Selesai Divaksin

Memories of 2018