kaki novel

hello korang semua,

so, beginilah hidup bagi semua form 3 selepas PMR. yg perempuannya dok sibuk baca novl lah. yg laki pulak, baca komik or main game lah. biasa lah. bayangkan lah baru 2 hari habis PMR, kitorang dah bosan dah dok kat sekolah sebab cikgu bukannya masuk. kalau masuk pon, ajak gi bilik tayangan, tengok movie. hari nie kelas saya dah pergi bilik tayangan 2 kali dah. tak apalah. bersyukur lah. at least cikgu bawa gak kitorang gi bilik tayangan. kalo tak, merayau satu sekolah jawabnya.

okay, balik pada tajuk saya untuk entri saya kali nie. orang laki-laki selalu kata perempuan nie kaki novel. memang betul but tak semua perempuan kaki novel. ada jugak yg tak suka baca novel tapi buat masa nie saya belum jumpa lagilah girls yg tak suka gila novel nie. agaknya memang novel and perempuan nie tak boleh dipisahkan. saya sendiri mengaku saya pon suka baca novel but !!! (ada but tu) saya baca novel ikut mood lah. kalau mood saya okay, saya baca lah. kalau tak, buat lah apa yg patut. hahaha. ada sesetengah lelaki tak suka perempuan yg 'kaki novel'. nak tahu kenapa ?? tak payah tahulah sebab saya rasa korang semua dah tahu dah kot. hahaha. but di sini saya nak katakan bahawa perepuan yg 'kaki novel' nie selalunya dia seorang yg romantik. sebab kebanyakan novel yg dibaca adalah novel tentang cinta macam novel terbitan Alaf 21, Buku Prima, PTS and macam-macam lah.

saya nie bukan lah orang yg suka baca novel terbitan itu. saya suka novel terbitan PTS macam PTS O.N.E ke or PTS Fortune ke. saya nie jenis yg suka baca buku yg ada kaitan dengan sejarah lah. hahaha. pelik-pelik but itu lah hakikatnya. saya lebih cenderung membaca novel macam tu. ya lah selain kita baca novel tu untuk mengisi masa lapang, dalam masa yg sama kita boleh menambah ilmu pengetahuan (ceh :D) hehehe. tapi saya banyak baca novel bahasa melayu lah. bahasa inggeris nie kadang-kadang jer lah. ikut mood. hehehe

so, actually saya sendiri tak tahu nak taip apa lagi. just saja je nak kongsikan cerita yg saya sendiri rasakan tak berapa menarik untuk dibaca. just sekadar suka-suka jer. hehehe (hilang kata-kata) so, itu jer lah cerita saya. hehehe (tutup muka)

Comments

Most Viewed

Sambung Belajar

Selesai Divaksin

Memories of 2018