before PMR


Hello, girls and boys !!

korang semua apa khabar ?! pasti korang semua happy sebab cuti sempena PMR nie (terasa). huh !! lagi 2 hari nak PMR nie. cuak saya dibuatnya. saya takut plus berdebar plus happy nak abis PMR plus gemuruh plus (pikir) apa2 jer lah yg patut. saya takut saya tak boleh buat nanti. hey !!! Anis seorang yg kuat, sentiasa cool and dot dot dot .... saya pasti boleh buat. jangan risau, Anis !!!

hehehe >_< kata2 semangat untuk pergi 'berjuang' hari selasa nanti. so, korang (form 3) dah ready nak PMR ?? saya yakin korang semua dah ready awal lagi daripada saya, kan ??!! alah, diam tu maknanya betul >_< (emo gila saya nie). mintak maap lah ye. cuak punya pasal. untuk semua batch form 3, GOOD LUCK PMR NIE. BUAT YG TERBAIK AND SAMA2 LAH KITA BERDOA AGAR RESULT PMR NANTI STRAIGHT A's .... amiin....
so, saya dah tak tahu nak kata ape lagi. just nak mintak restu dari korang semua. tolong doakan kejayaan and also geng2 form 3 yg lain juga. doakan utk kami semua. sayang korang !!!

Comments

Most Viewed

Sambung Belajar

Selesai Divaksin

Memories of 2018