Tamat Sem 4

Assalamualaikum,

2 minggu berlalu cuti sem baru saya nak update. hehehe. just nak share saje. hari ni hari sabtu bersamaan 4 Jun 2016 ye kawan-kawan. tak lama lagi kita bakal menyambut bulan ramadhan. hehehe cehh macam lah korang tak tahu kan. beriya betul saya nie. sebenarnya tak tahu nak start entri macam mana. itu yang merapu dulu. hohoho :D 

pejam celik pejam celik, tamat sudah semester 4 saya. tinggal 2 sem lagi and it means satu tahun je lagi untuk saya habiskan diploma saya. fuhh sekejapnya masa berlalu. rasanya macam baru je daftar masuk kuim semalam. cehh lelebih betul :p by the way saya nak ucapkan SELAMAT DATANG BAGI STUDENTS BARU KUIM. tak silap saya, pendaftaran 30 Mei lepas. saya bukak-bukak blog, ada komen yang ditinggalkan untuk saya and semuanya berkenaan kuim. maaflah anda-anda yang menunggu reply dari saya. saya jarang bukak blog terutamanya bila saya dekat kuim. kalau saya reply itu maknanya saya ada dekat rumah lah tu. saya tengok semuanya komen yang sebulan or 2 bulan lalu. ya allah teruknya saya nie. maaf sekali lagi. saya dah reply pon tapi rasanya dah terlambat sebab korang pon dah masuk kuim kan. harap-harap tak bertembunglah dekat kuim nanti. malunya sebab tak reply secepat yang mungkin. hehehe

okay saya start cuti 25 mei tu. memandangkan last paper saya pada pagi 24 tu so saya antara bebudak yang balik awal lah. alhamdulillah sejak dari sem 1 sampai sekarang boleh dikatakan paper habis awal lah. jadual final exam kali ni memang lah lain benar. hehehe hanya selang sehari je setiap subjek. memang selang sehari tak ada exam tu saya and kawan-kawan melepak kat library lah. tak pernah dalam sejarah kot time final lepak kat library. hehehe kantoi sudah. 

okay cuti nie tak tahu apa aktiviti saya. rasanya hanya menternak lemak lah kot. memandangkan ini first cuti sem saya kat kampung sejak saya pindah tu, memang kepishangan lah. hahaha actually banyak benda boleh buat. antaranya kemas barang-barang yang sejak pindah bulan 1 tu sampai sekarang tak kemas-kemas lagi. hanya dok terbiar dekat rumah lama nenek tu. haih malas ni menguasai diri betul. 

bulan ramadhan kali ni memang lain lah sebab first sambut dekat kampung. second, sambut tanpa ayah. huhuhu sebut pasal ayah, sedih pulak hati ini. tak tahu apa yang saya rasa. tak tahu saya ni betul-betul redha ke dengan pemergian ayah. ya allah, teruk betul aku nie. ampunilah aku. huhuhu. doakan saya kuat ye kawan-kawan. bila saya tengok ibu, saya rasa sedih sebab ibu bukan sahaja kehilangan suami malah bapa juga yang mana atuk saya meninggal hujung bulan 2 nie selang 5 bulan lepas ayah saya pergi. allah lebih sayangkan mereka. moga kita dapat bertemu di syurga nanti. 

maaflah tetiba saya buat suasana sedih pulak kat sini. huhuhu ada ke orang baca blog saya ni kan? entah-entah saya syok sendiri je. biaq pi lah. hahaha. okay lah sebelum saya cauuu dulu, saya nak ucapkan SELAMAT MENYAMBUT BULAN RAMADHAN. moga ramadhan kali ini lebih baik dari sebelumnya. sayonara :)

4/6/2016

Comments

Most Viewed

Sambung Belajar

Selesai Divaksin

Memories of 2018