Tamat Cuti Midsem

assalamualaikum,

hahaha kemain besar lagi gambar emoji sedih saya. nie menggambarkan ape yang saya rasa. ceh tak boleh blah pulak. hari ahad nie saya akn pulang ke melaka and kembali rutin harian sebagai seorang mahasiswi. cepatnya masa berlalu. ececeh tak bersyukur betul. waktu awal cuti tu rasa macam lama pulak. nie dah nak abis cuti rasa sekejap. manusia biasa lah tak penah rasa bersyukur. saya lah tu siapa lagi. tak tahu apa mimpi saya nak update blog malam buta nie tapi itu lah tangan nie rasa gatal pulak nak menaip. padahal tak ada benda penting pon nak cakap. 

macam biasa buku hanya dibawa untuk hiasan. sentuh and bukak tapi tak baca. haiyo anis! dah lah lepas cuti nie berderet exam midterm. dengan presentation lagi. slide tak prepare lagi. maklumlah belum turn diri ini untuk present plus jenis buat last minute. ish tak patut. ubahlah sikap anis oi. sorry lah ye. saya rasa mesti ada yang rasa annoying baca blog saya nie. hehehe ade ke orang nak baca?! argh peduli lah. hahaha.

ramai kawan tanya keadaan saya. saya dah okay ke? hahaha soalan cepumas betul betul. so far alhamdulillah okay. kadang tu tak terasa sangat yang ayah saya dah tak ada. tapi hidup mesti diteruskan. kehilangan seseorang tu bukan lah untuk diratapi tapi sebagai pemberi semangat untuk kita terus hidup. pemergian ayah saya nie mungkin memberi semangat lagi untuk saya dan adik-adik untuk berjuang dan berjaya dalam hidup and seterusnya bantu serta sokong ibu saya. dari sini kami akan lebih menghargai antara satu sama lain. huhuhu kemain ayat tu. 

sebenarnya saya tak tahu nak cerita apa. macam yang saya katakan saja je nak membebel malam nie. memandangkan tahun nie sikit sangat entri saya banding tahun sebelum nie. hehehehe. saya share sikit gambar saya dengan kawan saya, alina. kita orang pergi melepak kat tasik shah alam and pusing-pusing satu pas (plaza alam sentral) tu.

 'pulau' tu ade bangau. tak tahu lah korang nampak ke tak. hahaha



 haih merenung nasib ke awakssss?! hehehe

nie alina punya pasal lah. soh saya posing. malu kot dengan menghadap sorang mamat nie yg tak jauh dari kita orang. dah lah dok perati je dari tadi. nak bergambar pon susah. ngeee :p 

tadi baru lepas tengok cerita 'Isteriku Bukan Tukang Masak' dekat astro Maya HD. ulangan punya kot. argh tak kesah lah. hehehe. kelakar kot. lakonan Zara Zya dan Ajak Shiro. serius kelakar. ceritanya lain dari yang lain. tergelak-gelak saya and ibu tengok. tapi saya terfikir juga macam mana saya nanti ye. dah lah tak minat masak. oh minat, please come to me.... hehehe


okay lah dah makin merapu pulak saya taip nie. sampai setakat ini sahaja entri saya kali ini. maaf andai ade terkasar bahasa or buat korang rasa annoying, harap dimaafkan. saya hanya insan biasa :p ngeeee~~~ 

16/10/15

semoga segala urusan kami sekeluarga dipermudahkan :) 

Comments

Most Viewed

Sambung Belajar

Selesai Divaksin

Memories of 2018