Aktiviti Selepas SPM

assalamualaikum, semua

huwahhh !!! dah lama tak update blog. ye ke?! entahlah. yang pasti, alhamdulillah saya dah tamat menjalani peperiksaan SPM. huhuhu. sudah tidak bergelar spm candidates lah nie. tapi sedihlah kan sebab bukan bergelar budak sekolah lagi. huhuhu. bergelar alumni dah. sedih-sedih terpaksa berpisah dengan kawan-kawan, guru-guru yang terbaekkk kat dunia nie. serius saya cakap. guru-guru yang mengajar kat sekolah saya (ehem SMK SEKSYEN 18 HEBAT) semuanya best-best. saya yang belajar kat situ dari form 1 lagi. first day sekolah tu wohh. hahaha.

entri saya kali nie bukanlah nak cerita pasal sedih-sedih nie. meh kita happy-happy dulu ya. happy lah sangat. happy for me lah kan. hahaha. okay, memandangkan spm dah habis, sudah tentulah saya tak akan membaca atau membuka sama sekali buku-buku pasal pelajarn *teruk betul -.-"* hahaha. jangan contohi saya okay. ada certain yang pergi kerja. saya malas nak kerja. bukan ibu saya tak kasik, kasik aje. katanya cuba cari pengalaman kan tapi saya nie yang malas. haha. saya tak dapat PLKN buat pengetahuan korang semua. *rasanya saya dah bagitahu kot sebelum nie*. untuk mengisi masa lapang saya yang tersangat-sangat lah lapang nie, saya membacalah novel. saspens kan?! saspens lah sangat kan >_< okay, anis dah tak betul dah hari nie. happy sangat kot dapat update blog.

so ada lah beberapa buah novel yang saya kena habiskan baca. 1 buah saya punya and 3 buah lagi adik saya punya. lepas dah habis baca nie baru boleh pinjam kat kawan-kawan lain kan. sendiri punya diutamakan. yeay!!


nie novel saya. siapa peminat hlovate, angkat tangan. hahaha. kita geng. actually, saya baca separuh jalan. nie nak sambung balik lah. apasal baca separuh jalan je?! entahlah. time tu rasanya spm dah nak dekat kot. or senang citer dah nak dekat trial dah. risau sebab tak study apa-apa. huhu >_< *alasan semata-mata tapi betul lah*


nie novel adik saya. saya peminat novel suri ryana nie. yang first novel dia saya dah baca. best giler. rugi korang tak baca. hehe. sekarang nie saya tengah baca novel nie. dalam proses nak habiskan nie. pasti korang pelik kan asal saya tak sambung baca novel saya tu. dah separuh dah saya baca. jawapannya .... entahlah. suka hatilah kan.


okay yang nie saya rasa ramai orang tahu kot. yelah tengah hot drama bersiri "playboy itu suami aku" kat tv 3 kan. saya pun tengok cerita tu jugak. sanggup saya tengok kat tonton kalau saya terlepas episod dia. haha. kemaruk katakan. memang macam tu.

novel nie tak usahlah nak katakan. dulu hot giler drama pasal nie. time drama nie tengah hot, saya pulak tak ada lah nak melayan sangat drama nie. adik saya je lah yang sibuk melayan. apa pasal?! adalah sebabnya kan. hehe. guess what. hehehe

okaylah itulah 4 buah novel yang saya kena habiskan. so aktiviti saya masa cuti nie NOVEL MARATHON lah kan. hahaha. okaylah sampai setakat ini sahaja lah. maaflah kalau entri saya kali nie over sangat kan. excited terlebih. harap maaf lah ya. jumpa lagi. assalamualaikum :)

8/12/13

Comments

  1. byk gler novel! jelly ni! xpe2..nnti aku bwk novel utk jmuan kls aku

    ReplyDelete
  2. samalah dengan wani sekrang sibuk hanis baca novel2 yang keluar dekat tv.. kalau tidak memang berhabuk lah dekat rak buku tu heheh


    ada masa jom lah komen dekat my blog

    http://wannieariffin.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. @Wannie Ariffin hehehe. samalah. better bce kn sbb dh beli. thanks jenguk blog kita. done blogwalking ur blog.

    ReplyDelete

Post a Comment

Assalamualaikum.
Terima kasih kerana sudi membaca entri ini.
Sila tinggalkan pesanan atau teguran disini.

Most Viewed

Sambung Belajar

Selesai Divaksin

Memories of 2018