Istikharah Cinta

assalamualaikum, semua

apa khabar ? hari nie buat pertama kalinya saya post 2 kali entri untuk sehari. hehehe. ye lah untuk saya nie first time lah. oh ya, dah baca entri saya sebelum nie ? (tak baca pon. hehehe). nie first time saya join segmen. sebelum nie tak pernah join mana-mana segmen pon. nie first time lah. thanks buat Kak Niera. saya tahu pasal nie dari dia. 

so, balik pada tajuk entri saya untuk kali nie. korang dah dengar lagu baru. maksud saya lagu nasyid. tajuknya "Istikharah Cinta" dari kumpulan Sigma. saya tahu lagu nie pon dari kawan saya, Yus. macam sedap je dia nyanyi. so saya pergi lah tengok kat you-tube. tengok lah. best lagu tu and sedih lah. saya suggest-kan korang tengok kat sini lah. tahniah pada orang yang buat video nie. nak menangis saya tengok video nie. so, apa tunggu lagi ?! tengok lah cepat ya :))

1/2/13

kucing saya dah beranak hari ahad lepas. 6 ekor semuanya. nanti saya akan tunjukkan gambarnya untuk entri akan datang.

Comments

Most Viewed

Sambung Belajar

Selesai Divaksin

Memories of 2018