BTOB

assalamualaikum, semua terutama kepada you all yg minat k-pop

hehehe. Anis Hayati kembali meng-update blog. actually, rasa macam malas nak update tapi nak jugak update. macam mana tu ? entah lah. saya pon tak tahu. hah hah hah. perasan tak pada gambar kat atas nie ? tak perasan ?? tipu lah. okay, kali nie saya dengan baik hatinya nak share pasal satu group baru nie. kalau tak minat, tak payah tahu lah. hehehe. saya tak tahu lah kenapa tapi sejak saya dengar lagu diorang nie, saya jadi macam 'gila' plak. bukan gila betul-betul tapi saya suka sangat-sangat lah lagu diorang nie.

lagu apa ?? Insane lah. kalau nak dengar, dengar aja pada lagu yang dah ada kat blog saya nie tapi kalau nak tengok video diorang pon boleh. Insane MV. tengok tau. hehehe. oh lupa plak saya nak perkenalkan group nie. nama group nie BTOB. apa benda tu ?? nama lah. hahaha. okay lah maksodnya "Born To Beat" kalau tak salah saya. kalau korang perhatikan muka-muka diorang nie macam ada iras-iras group B2ST kan ? kalau tak nampak, maknanya korang tak minat lah tu. hehehe. memanglah sebab group nie under Cube Entertainment. satu syarikat dengan B2ST, 4minute, A-pink, G-NA and apa-apa je lah. hehehe. tapi group nie ada 7 members. B2ST ada 6 members. 

okay, kat group nie saya minat Peniel. kenapa ?? entah lah. muka dia handsome lah jugak. ada iras-iras macam muka Dong Woon. hehehe.okay lah. itu aja entri saya untuk kali nie. by the way, jangan lupa tengok video terbaru B1A4, "Baby, I'm Sorry". hehehe. Have A nice Day, Friends

Comments

Most Viewed

Sambung Belajar

Selesai Divaksin

Memories of 2018