anak kucing

assalamualaikum, semua

korang semua apa citer ? pasti rindu kat saya kan ?? hehehe, saya gurau aje. okay, saya tahu lah sebab saya dah lama tak update. so, hari nie saya decide lah nak update blog sebab kawan seorang nie kata saya dah lama tak update blog. actually, memang betul pon. hehehe. busy punya pasal. semalam, ada sekolah ganti. itu yang saya tak online blog tu. 

saya tukar cermin mata baru. semalam lah, actually memang patut pon saya tukar sebab kali terakhir saya buat cermin mata time form 2. power mesti dah naik kan. but saya lega sikit bila orang tu kata power saya tu *** ... hehehe. rahsialah ... teka-teka lah ye. nak tahu nape ? naik sikit je. tu yang saya tak cuak sangat. hehe. boleh plak. okay lah, saya tak mahu lari dari tajuk entri saya. seperti yang saya janjikan dulu, saya upload-kan gambar-gambar kucing saya nie. tapi saya upload sedikit je lah. kalau nak tengok lebih, kena lah tengok kat Facebook saya. so, enjoy !!

gambar nie time anak-anak kucing baru cukup seminggu >_<

my beloved cat, Meow

nie lah anak-anak kucing saya. sorry lah kalau tak nampak dengan jelas




okay korang. setakat nie je lah gambar yang saya boleh tunjukkan. saya tak boleh upload banyak-banyak. nanti lama plak loading kat blog saya nie. nak tengok lagi pergi lah kat Facebook saya. okay, bye and have a nice day

actually, ayah saya ada ambil 2 ekor kat surau kawasan rumah saya. tapi saya terlupa nak ambil gambar kucing tu. kucing tu kecil sikit daripada kucing saya nie :)) insyallah kalau saya berkesempatan, saya akan upload-kan untuk korang.

Comments

Most Viewed

Sambung Belajar

Selesai Divaksin

Memories of 2018