Birthday Girl

assalamualaikum semua,

HAPPY BIRTHDAY TO ME,
HAPPY BIRTHDAY TO ME,
HAPPY BIRTHDAY TO ANIS HAYATI,
HAPPY BIRTHDAY TO ME ....
hehehe :3 nyanyi lagu "Happy Birthday" untuk diri sendiri. yelah, tak ada siapa-siapa nak wish kat saya, jadi saya wish lah sendiri untuk diri saya nie. huhuhu >_< jangan salah faham. hari ini bukan birthday saya. jadi biler ?! SEMALAM maa .... 10 FEB. saya dah 'tua' dah. dah cukup 16 tahun. huhuhu. sedihnya T_T actually, hari nie birthday kawan sekelas saya, Adhwa' . birthday kita orang selang sehari je. best kan ?? saya ada juga kawan yg birthday sama dengan saya. seorang laki, seorang perempuan. seronok juga kalau ada orang yg birthday sama dengan kita. tak apa lah. saya yakin korang semua pasti ada "kembar" kan ?? jangan nak selindung lah. kalau tak ada, pasti ada punya lah. just korang tak kenal je >_<

okaylah, cukup lah saya membebel yg bukan-bukan hari nie. sorry lah kalau ada diantara korang yg terasa dengan kata-kata saya nie. mintak maap sangat-sangat. okay, saya rasa ramai yg ada sekolah ganti hari nie. betul kan ?! sama lah kita kat sini. tapi untunglah korang yg ada roadrun hari nie. tak payah belajar. huhuhu >_< jealous lah plak aku nie. okaylah, hari nie belajar sampai pukul 12.30 tengah hari. ikut jadual hari khamis. hari khamis balik pukul 2.20 ptg (untuk batch saya and form5 aliran KAA) tapi cikgu bagi balik awal. okaylah kan. hehehe >_< sukanya lah saya nie.


okay, macam biasalah ... sebelum saya update blog, saya akan pergi usha-usha blog orang. peh, jealous saya tau. blog dia orang semuanya kiut-miut. tak macam blog saya nie.tak boleh jadi nie !! saya pon nak cantikkan blog saya jugak. tapi lain kali lah sebab saya tengah malas lah edit nie. hehehe ... jangan marah lah. joking aje. tak boleh ke ??
okay lah, saya dah tak tahu nak kata apa. just nak ucapkan bebanyak terima kasih pada semua kawan-kawan yg wish kat saya, bagi hadiah and also cards yg comey-comey. also semua yg sudi baca entri saya nie (macam lah ada) and also semua yg tinggalkan mesej kat chatbox saya (siap buat promosi lagi). thanks sangat-sangat. HAVE A NICE DAY, FRIENDS !!!

p/s: homework banyak gileeeerrrr !!!! 
posted by Anis Hayati 11/2/12

Comments

Most Viewed

Sambung Belajar

Selesai Divaksin

Memories of 2018