trial PMR


assalamualaikum, semua
sekarang dah masuk 12 Ramdhan dah
dah nak masuk pertengahan Ramdhan
saya yakin majoriti korang dah tak sabar2 nak raya kan ?!
betul tak ?! baju raya korang dah beli ?!
kuih raya ?! ah banyak pulak bdk nie tanya *hehehe*

but bagi saya dan kawan2 saya yg lain, nak masuk pertengahan Ramadhan nie amat menakutkan
kenapa ?! apa yg nak ditakutkan dgn pertengahan Ramadhan ?!
actually maybe most of korang tak tau kot ataupun maybe ada yg dah tau
next week kitorang (form 3 kat sekolah saya and ada beberapa buah sekolah) akan menduduki trial PMR
korang paham tak TRIAL PMR ?! (alah itu pon nak kecoh)
hahaha ... jgn marah dowh
korang memang tak tension tapi kitorang nie lagi tension tau
even, hanya trial saje tapi 'benda' tu penting tau
aduh, next week trial PMR ... ari khamis sampai khamis minggu depan lagi satu
mak ai (pura2 pengsan) matilah kali nie (tak matinya)
so, tak apa lah saya akan beruasaha bersungguh2 (betul ke?!)
entahlah, banyak tajuk saya belum baca
apa2 pun saya akan try sedaya-upaya saya
tolong doakan kejayaan untuk saya yer
dapat pahala tau doakan untuk orang lain (hehehe)

so, (hilang kata2) saya pun dah tak tau nak cakap apa lagilah
kebetulan time sekarang nie otak saya mcm "slow" sikit sebab kat sekolah tadi banyak yg dah saya "keluarkan" dari otak saya nie
itu yg dah tak tau nak cakap apa dah
anyway, korang (peminat super junior) dah tengok video terbaru diorg ?!
saya yakin korang dah tengok
serius saya kata lagu diorg best, cool, gempak and ... mcm2 lah
saya suka lagu diorg .... I LOVE YOU SUPER JUNIOR !!!


by the way, sampai setakat ini jer lah cerita saya kali nie
goodbye and see you soon *waves*

posted by Anis Hayati

Comments

Most Viewed

Sambung Belajar

Selesai Divaksin

Memories of 2018