tarik diri

 
assalamualaikum semua !!!
hari nie saya tak tau nak cerita ape lah
saya rasa serba salah nie
nak tau nape ?! saya rasa cam nak tarik diri lah
i mean saya nak keluar dari KKQ (Kelas Kemahiran Al-Quran)
saya rasa serba salah sgt2 nie
kalau saya keluar, saya rasa berdosa pulak sebab dulu saya sendiri yg nak sgt masok
kalau tak keluar, saya serba salah jgk sebab saya asyik 'hilang' jer time kls tu
hati saya nie .... entah lah
saya rasa serba salah sekarang nie
rasa berdosa sgt kat ibu bapa saya, ustzh saya and ustaz skali
ape patut saya buat ?!
nak keluar ? next week dah exam dah
memang saya akan gagal lah yg ujian lisan tu (hafazan, tarannum & qiraat)
kalau ujian bertulis, maybe tak kot tapi mustahillah saya nak dpt A
sebab sebelum nie saya asyik gagal jer
actually, that's my faults
saya yg main2 .... tak buat betul2
salah saya tapi ape patut saya buat ?!
bak kata pepatah "nasi sudah jadi bubur" (siap bagi pepatah lagi)
hmmm, pasrah jer lah
salah saya T_T

 
p/s : B2ST akn dtg ke malaysia !!!! 24 ari bln nie !!!! kat i-City Shah Alam .... (bajet cam boleh gi jer T_T)

Comments

Most Viewed

Sambung Belajar

Selesai Divaksin

Memories of 2018