sad T_T

annyong haseyo, kwn2
ari nie mood saya tak brape baik sgt lah
hal ini kerana (ayat karangan plak)
  • fs dah tukar new site
  • sabtu nie ade sekolah ganti
itu lah sbb nyer
saya tension giler (tak de lah tension mne pon)
fs itu ape ?! fs itu Friendster
saya tau fs skrg nie dah ramai org tak guna
hanya ade sesetengah jer ah yg guna
ape2 pon, saya suka guna fs sebab kat sana ramai kwn minat korea
so byk benda yg saya boleh share dgn diorang semua
majoriti kwn saya kat situ org malay yg minat korea
hehehe
best lah kwn dgn diorang tau tapi tadi say bukak fs
tgk2, fs dah tukar site baru

tu satu hal, yg lagi satu plak ari sabtu nie
baru rancang tak mau gi sekolah
tapi dah cikgu kata sekolah ganti
kena ah gi ... pasrah jer ah
sedih tu sedih lah jgk tapi nak buat cam mana ??
kene gi gak kan ...

Comments

Most Viewed

Sambung Belajar

Selesai Divaksin

Memories of 2018