Tersenarai dalam Bloglist #41 MiaLiana.com

 Assalamualaikum,

Apa khabar semua? Salam Isnin. Ceria sungguh mood saya hari ini dalam ketika hati ni tengah nervous menunggu result swab test yang saya baru buat pukul 9 pagi tadi.

*jeling tajuk entri* Alhamdulillah saya terpilih untuk menjadi salah satu blog bagi bloglist MiaLiana.com. Yeahhh! Terlebih excited sampai post entri. Saya selalu tak bernasib baik kalau join apa-apa segmen ataupun pertandingan cabutan bertuah. So, bila terpilih ni Iolls terlebih excited sampai buat entri ni hah. Khamis lepas, saya join segmen yang dianjurkan memandangkan syaratnya mudah sahaja. Saya hanya mencuba nasib. Actually, saya terlupa tentang segmen ini. Saya tak teringat untuk check selepas segmen tamat. Tadi, saya terdetik untuk buka blog and ternampak komen dari Kak Mia terus saya buka entri beliau. Alhamdulillah. Moga dengan 'kejayaan' ini saya lebih bersemangat untuk kembali aktif dalam dunia blog. Sampai setakat ini sahaja entri saya kali ini. Sayonara and mohon doa kalian agar result swab test saya negatif. Bye! 

Comments

Post a Comment

Assalamualaikum.
Terima kasih kerana sudi membaca entri ini.
Sila tinggalkan pesanan atau teguran disini.

Most Viewed

Sambung Belajar

Selesai Divaksin

Memories of 2018