Dinner KMKS

assalamualaikum,

apa khabar semua? dah lama saya tak update blog. miss me?! hahahaha. krik krik lah jawabnya. mana ada orang baca blog saya nie. huhuhu T-T setelah lebih kurang sebulan lebih saya tak balik, akhirnya minggu nie berpeluang untuk saya pulang ke rumah tercinta. ececeh. pengalaman pertama buat saya telah berlaku malam tadi. yang mana first time saya amek bas malam and nasib tak berapa baik bas yang saya naiki tu rosak, engine nya rosak. lama lah jugak tunggu bas ganti, 2 jam lebih. hmmm pengalaman yang tak boleh dilupakan. alhamdulillah sampai rumah pukul 1:30 pagi. bas saya bertolak pukul 8:30 malam. then stuck kat pedas pukul 9 lebih lah. pukul 12 malam naik bas ganti. hehehe. banyak dugaanya.

tapi walau apa pun, saya tak mahu lah salahkan agensi bas tu. memang tak jangka benda nak berlaku kan, redha je lah. yang penting, saya selamat sampai ke rumah. balik sebelum final exam berlaku. hehehe. so entri saya kali ni saya nak share pasal program dinner yang dianjurkan oleh kelab kos saya, KMKS. apakah itu? Kelab Mahasiswa/i Kewangan Syariah. okay, dinner ni diadakan pada 27 Februari. nampak tak dah lama dah. hehehe. baru ada ruang untuk update blog. 

dinner nie diadakan untuk meraikan semestar 6 yang akan tamat pembelajaran dorang sem ini. okay, saya tak mahu bebel panjang-panjang, here some photos of us :)
















okay, setakat ini sahaja entri saya kali ini. dah post gambar terus speechless tak tahu nak kata apa. hehehe jumpa lagi. bye bye 

21/3/15

Comments

Most Viewed

Sambung Belajar

Selesai Divaksin

Memories of 2018