New Header

assalamualaikum, semua

hehehe. entri kali nie saje je nak share pasal header baru saya. nak berlagak lah tu. huhuhu. memang pon. opsss, gurau je. header saya nie saya buat design sendiri. nak tempah kat blogger, duit terhad lah plak. tak apalah. try lah edit sendiri. hasil edit dari Photoscape dan Photofilter. pasti korang pelik asal lah saya tak guna Photoshop ?! hahaha. saya tak reti lah. dulu pernahlah jugak try tapi tak menjadilah. dah belajar dah dari pakar-pakar photoshop nie *ecehh* tapi tak menjadilah plak. hahaha. tak apalah. kalau saya rajin, saya belajar lah guna Photoshop tapi itu pon tunggu lepas saya habis SPM lah kot. hehehe. cepat benor putus asa.

hmm, tak lama lagi pilihan raya. hope buat korang yang dah layak mendaftar tu, pergilah mendaftar ya. saya nie belum layak lagi. so just berdoa je lah moga bakal pemimpin kita nanti dar kalangan orang yang beriman and baik-baik. korang tak tahu nak undi mana ?! hmmm, serius jugak. saya pon tak tahu larh. hahaha. buat solat istikharah lah. huhuhu. okay dah mula merapu dah. bulan depan saya ada exam pertengahan tahun. doakan untuk saya ye. risau kot.

okay lah *cepat betul reaksi berubah* sampai setakat ini saje. dah tak ada idea nak taip apa dah. tambah lagi, perut nie tengah menyanyi-nyanyi nie. nasi lemak kat tepi je nie. tinggal nak makan je. hehehe. bye-bye and assalamualaikum.

13/4/13

p/s : gambar perempuan tu saya ambil dari kawan saya punya facebook. saya tengok ramai orang jadikan gambar nie sebagai photo picture. so, saya ambil lah untuk letak kat blog saya. saya tak tahu siapa yang design gambar nie. buat pelukis gambar nie, tahniah okay. cantik sangat lukisan nie :)) teringin nak belajar -.-

Comments

  1. cantek...sebelum ni apa tajuk headernya?

    ReplyDelete
  2. @BUNDA a.k.a KN sme je tajuk nye tp x selawa yg nie lah. hehe. perasan lah plak

    ReplyDelete

Post a Comment

Assalamualaikum.
Terima kasih kerana sudi membaca entri ini.
Sila tinggalkan pesanan atau teguran disini.

Most Viewed

Sambung Belajar

Selesai Divaksin

Memories of 2018