Dari Sahabat


Di dalam kerinduan yang mendalam
Ku mencari-cari kau disisi
Namun kau tiada disisi 

Ku ingin bertemu denganmu bagi melepaskan rindu
Namun banyak yang menghalang
Aku terus terseksa dengan jiwa yang terus-menerus merindu

Bilakah harus aku bertemu denganmu bagi melepaskan rindu yang mendalam ini ?
Ku menanti jawapan daripadamu teman
Penat aku menunggu
Penat aku menangis
Penat aku mengingati kenangan kita

Namun Allah telah menentukan takdir kita
Kita berpisah kerana Allah
Kita bersahabat kerana Allah
Namun kita tidak dapat menghalang kerinduan ini


puisi ini kawan saya bagi, Alina. thanks sangat-sangat kat dia. suka cipta puisi and saya rasa dia memang berbakat. korang rasa ?! To Alina : thanks dowh. kau cipta sendiri ke ?! kau buat aku terharulah bila baca. thanks sangat-sangat.

27/3/13


Comments

  1. sebak baca entry ni... tiba2 teringat kawan sis ....

    p/s: sis lukis doodle guna Paint Tool SAI

    ReplyDelete
  2. @deno kwn saya mmg ade bakat :)) huhuhu

    ReplyDelete

Post a Comment

Assalamualaikum.
Terima kasih kerana sudi membaca entri ini.
Sila tinggalkan pesanan atau teguran disini.

Most Viewed

Sambung Belajar

Selesai Divaksin

Memories of 2018