Bebas

assalamualaikum, semua

hehehe ... saya tahu korang semua tengah happy-happy and enjoy sebab exam dah habis. betul kan ?? alah tak payah nak tipu lah. saya tahu. macam saya tahu ?? saya spy lah. kehkehkeh .... okay, abaikan  apa yang saya katakan tu. okay, alhamdullilah semalam saya selamat menjawab semua paper untuk exam kali nie dengan selamat. nak tulis "dengan jayanya", rasa ragu-ragu pulak sebab examnya gilerrrrrrr susah. tak terkatalah. entah apa benda entah saya jawab, saya pun tak tahu. usah tanya apa-apa pasal exam saya tu. susah gilaaa !!! yang 'agak' senang pun, exam PJK and PSK. pasti korang pelik asa lah subjek PJK and Sivik pun ada exam gak. entah lah saya pun tak tahu lah.

so, apa citer korang hah ?? macam mana exam ?? pasti senangkan ?? korang semua pandai-pandai. tak usah nak tipu lah. okay, tadi kat sekolah tak belajar langsung. semua guru sibuk tanda paper plus persediaan untuk hari guru esok. wow !! sebut pasal hari guru, saya tak sabar nak tunggu esok. aduh-aduh, tak sabaaarrrr nya !!! saya dengar citer, sambutan hari guru tahun nie temanya "Glitter & Glamor" .. saya yakin esok ramai cikgu yang pakai baju cantik-cantik and bling-bling nie. kena sediakan kaca mata hitam nie :3

okay, kita tunggu esok lah. insyallah nanti saya akan ceritakan pada korang semua. hmmm, sambung balik. kat kelas tadi memang tak belajar. cikgu pun sibuk tanda paper. tapi malangnya tadi jugak, cikgu bagi paper. adushhh, baru nak enjoy. dapat paper markah okay tak apa gak. nie, teruk betul >_< ish3, itu lah salah saya jugak sebab malas nak berusaha. study last minute. aduh, itu baru paper BM, MATH and BAT kertas 1 (bahasa arab tinggi). belum lagi paper lain. tak sanggup saya nak tengok. cuti dua minggu nie, enjoy habis-habis lah and buat persediaan dari segi mental and emosi. prepare untuk dapat result naik sekolah nanti. time cuti nie, enjoy dulu. ceh ceh ceh ... itu saya, korang semua jangan ikut. hahaha. contoh yang tidak baik.

kesimpulannya, ceh macam nak buat karangan plak. okay, saya nak ucapkan "SELAMAT BERCUTI" kepada korang semua even esok sekolah and belum cuti lagi. saje je nak wish awal-awal. jaga diri elok-elok. jangan buat kerja gila time cuti tu and buat homework kalau ada (saya ada homework jugak). lagi ?? itu je lah kot. banyak pulak saya nak pesan nie. nanti membebel plak korang ya. jadi, goddbye and take care.

24 May 2012

Comments

Most Viewed

Sambung Belajar

Selesai Divaksin

Memories of 2018