Freedom Ke ?

assalamualaikum, semua

dah lama tak dengar cerita daripada korang semua. saya kat sini sihat-sihat aje. saya tahu pasti semuanya happy lah sebab cuti seminggu. hehehe :3 O-N-L-I-N-E habis-habisan lah ! entah lah saya tak tahu lah apa yang saya rasa sekarang nie. entah lah, entah and entah and entah. macam tak ada perasaan lah plak :D mula-mula tu happy lah gak sebab cuti seminggu. boleh rehatkan otak tapi bila cikgu bagi homework yang banyak untuk cuti nie, sedihnya hidup ini. aduh, punyalah banyak kerja yang cikgu bagi. penuh satu muka surat kertas kecil saya. hehehe ... ada lah dalam 10 kot homework. tapi nak buat macam mana kan ? cikgu tak mahu kita buang masa time cuti nie. jadi diorang bagi kita homework. okay, nak tak nak kena redha je lah and try siapkan homework tu.

eh, tahu tak hari Khamis lepas ada pertandingan Pidato Antarabangsa ?? saya sure ramai yang tak tahu nie. alah, yang orang luar negara berpidato dengan menggunakan bahasa melayu tu. oh, best gila. saya dapat pergi tengok secara live. bukan kat depan tv tu. best best ...cikgu buat rombongan ke sana. and bila cikgu tanya siapa yang nak pergi, apa lagi saya angkatlah tangan. hehehe. semangat betul lah. seronok tengok orang luar negara cakap bahasa kita. kelakar pon ada. yang paling kelakar bila dengar pemidato dari Jepun tu. kelakar dia cakap. tapi COMEYY. suka tengok dia sebab gaya dia macam shin chan or upin & ipin pon ada. hehehe. tapi dia tak menanglah. yang menang, pemidato dari Afghanistan (no. 1), Rusia (no. 2) and lagi satu tu saya tak ingat lah nama negara dia. negara kita pon menag untuk bahagian nusantara. johan sehh ... tahniah buat kakak Fathiah (tak tahu lah betul ke tak ejaannya) sebab mengharumkan nama negara.


lagi ?! saya tak tahu nak share apa lagi kat korang. banyak sangat sampai tak tahu lah mana satu nak ceritakan. hehehe. dah habis exam, suka betul tapi sedih bila dapat paper. tak mahu lah bagi tahu paper apa yang saya dapat. tak semua yang dapat. baru dapat 4 paper. yang lain tu cikgu bagi lepas cuti. okay, cuti nie kena get ready lah perasaan tu bila dapat result nanti. hope tak teruk sangat lah. hope dengan result nie saya akan terus berusaha untuk exam saya yang akan datang. amiin ....

saya tak tahu nak kata apa lah. okay lah sampai di sin dahulu entri saya kali nie. oh ya, maaf lah sebab tak dapat nak upload-kan gambar anak kucing saya. sorry, insyallah saya akan upload-kan pada entri lain plak. okay lah, saya minta diri dulu. Have a nice day :D

Comments

Most Viewed

Sambung Belajar

Selesai Divaksin

Memories of 2018