cuti sekolah bermula

 
hai, guys *lambai*
korang semua apa khabar ? saya yakin korang semua dah start cuti sekolah kan terutama pelajar sekolah menengah. hehehe. to all form 5 students, saya disini nak ucapkan semoga berjaya and selamat berjuang di medan peperiksaan. buat elok-elok tau. saya doakan korang semua berjaya and tenang semasa menjawab nanti. so, bagi kita-kita yang dah bercuti awal nie. berseronoklah and enjoy okay ... yalah dah hampir 11 bulan lebih kita asyik belajar je. so, sekarang nie buat lah apa yang korang nak B-U-T jangan sampai lupa diri ya. huhuhu... pandai saya beri nasihat lah >_<


 
hehehe ... saya rasa kebanyakan sekolah dah start cuti hari nie. saya tak tahu nak nak start cerita macam mana. perasaan teruja sebab cuti nie buatkan saya hilang kata-kata. hehehe. ignore it ! pagi tadi, saya pergi sekolah. pelik kan ?! kata cuti tapi kenapa datang sekolah ? macam nie, kelas saya ada buat sedikit jamuan lah. hahaha. saya yakin korang semua pelik sebab sebelum nie saya dah buat jamuan. asal ada jamua lagi nie ?? hahaha ...jamuan nie sebagai tanda kesyukuran lah orang kata sebab kelas saya merupakan kelas paling terbanyak diumumkan sebagai kelas terbersih tahun nie. bangga tak ?! *sombong plak :p* actually, saya tak sangka kelas saya dapat sebab kelas kitorang dah lama tak dapat anugerah kelas terbersih. dapat pon time awal-awal tahun lah sebab semuanya serba baik and elok. bila dah nak dekat akhir tahun, kotor lah pulak. tapi malas nak bersih kan lah. huhuhu. apa-apa pon alhamdulillah and terima kasih ya allah !

kelas kitorang dapat lah wang tunai RM 70 and 2 hamper lah. so, pagi tadi tu buat lah jamuan kecil lah. makan Domino's Pizza. sedap lah jugak even tak puas makan tapi kira okaylah tu. hehehe. kitorang sempat lah bergambar kat kantin sekolah kitorang tu. saya tak dapat nak bawa kamera sebab adek saya bawa balik kat asrama dia. hmmm, tak apa lah beri chance kat dia :3 lepas nie dah tak boleh jumpa lagi. maybe boleh kot but time ambil result nanti lah ... hmm, contact kat facebook jer lah nampaknya.

 
okay lah sampai disini jer lah entri saya kali nie. nanti kalau saya ada cerita lagi, saya share dengan korang semua. sayonara !!

Comments

Most Viewed

Sambung Belajar

Selesai Divaksin

Memories of 2018