senang ??

assalamualaikum ...
hahaha .. nmpk gaya nyer aku update blog setiap ari lah nie
jgn mrh ^^
esok aku stay smpi pkl 5 : 30 ptg
ingat kan nak balik pkl 4 tp nisa suruh balik pkl 5 setgh sbb esok kitorg b'tugas kat pss
tak pe lah
bleh study ^^
abis exam pkl 1 : 05
mkn2, solat2, sembang2
pastu pkl 2 lebih gi pss
bljr and b'sembang
hahaha
td pai sng lah jgk
ade lah beberapa yg main 'hentam'
pikir logik
esok sc n bi
bi ?! nie yg lemah nie
kene study hard nie sbb bi teacher nak sume dpt A
aduh !! aku slalu dpt B sbb lemah paper 1
pelik kan ?? org slalu kat paper2 
tp aku paper 1
jujur aku kata !! yg tu aku lemah
study hard ya ?!!
lagi ?? aku tak tau nak ckp ape lg
just nak wish GOOD LUCK pd korg sume yg tgh exam cam aku nie
wat yg TERBAIK yer
hehehe >_<

Comments

Most Viewed

Sambung Belajar

Selesai Divaksin

Memories of 2018