22's

Assalamualaikum,

Sebelum bulan Februari bakal melabuhkan tirainya pada hari esok, maka cepat-cepat lah saya update blog. Hehehe. Too many things happened this month. Ada suka dan duka. Apa yang duka tu? Tak perlu lah untuk saya mention sebab masih belum pasti lagi kesahihannya. Just risau je. Okay abaikan dulu yang itu. Bulan yang agak exhausted kot berbanding bulan lain. Hahaha. Biasalah orang bekerja even though kau just part time cashier tapi boleh tahan penat lagi-lagi time cuti especially cuti umum. Satu pengalaman. Hehehe.

Okay, now 17 hari saya genap umur 22 tahun. Pergh macam tak percaya saya dah 22 tahun. Huhuhu. Haih kan best time zaman usia belasan tahun. Sebab rasa diri ni masih kecil lagi. Over pulak lah. Terima je lah hakikat yang kau dah 20 series anis oit. Saya lahir pada 10 Februari pada jam 9.30 malam di Hospital Besar Muar, Johor *jap perlu ke mention masa and tempat tu?* :3

Birthday saya sambut awal sikit sebab nak saing sekali dengan birthday adik dua lagi tu. Ibu kata jimat kos untuk beli kek. Haihh baik ibu. Tak de lah jemput sesiapa pun. Bajet tak banyak mana. Just sambut dengan family sendiri je. So, we go thru photos.

 3 in 1 

Kek Chocolate Indulgence, Flavor yang akan sentiasa jadi pilihan kalau beli dekat Secret Recipe. Modal besar kata ibu. lagi RM2 nak RM100. Hahaha. Itu yang gabung sekali. Tak ape ibu. Tak kesah pon. Melayankan kerenah adik yang 2 ni soh ibu beli kek. Azizi, adik bawah saya. 31 Januari genap umur 21 tahun. Yang Hafiz tu adik bongsu. Kalau ikutkan umur dia 15 tahun tapi member baru genap 14 tahun pada 30 Disember lepas. Haih adik, Orang lain dah cukup umur, awak baru nak cukup.  Hehehe.

 Aik kek apa lagi satu tu? Ni ada budak lagi seorang sibuk nak join sekali tapi tak nak kongsi kek dengan kita orang. Alasannya birthday dia lambat lagi. Tak acik betul.

 Ibu with adik and Mashitah


 My Everything <3 *ibu cakap asal saya ambil gambar macam gini sebab ibu nampak rendah sangat. Alahhh ibu nak buat macam dah anak laki ibu sorang tu galah benoo. Hehehe*

 Eh yang depan tu kemain nak tunjuk gigi putih ke ? :p

 Birthday boys and girl 

Haih tak menyabooo budak sorang tu

Itu lah sahaja gambarnya. Pakaian memasing tak semengah. Hehehe. Tak kesah yang penting birthdays celebrated. Ucapan untuk diri sendiri? Hmmm biarlahhh rahsia. Lalalala. Just hope kami sekeluarga sentiasa dimurahkan rezeki and diberkati Allah. Tak lupa juga diberi kesihatan yang baik. 

Sayonara!

27/02/2018

Comments

Most Viewed

Sambung Belajar

Selesai Divaksin

Memories of 2018