Tamat Sem 2


assalamualaikum

apa khabar semua? dah lama saya tak update blog. pejam celik pejam celik dah nak hujung bulan april. tamat semester 2 saya selama 5 bulan. ya allah, cepatnya masa berlalu. tak sangka saya dah 2 sem dekat Kolej Universiti Islam Melaka. and paling tak sangka saya dah 19 tahun. hahaha perlu ke mention umur tu?! tahun depan 20 tahun. huarghhhh dah tua dah aku rupanya. takutnya nak menginjak umur 20-an nie. 

Final exam mula pada 6 April sehingga 24 April. Paper saya mula 10 April and habis 23 April. petang last paper tu saya balik. nampak tak semangat?! hahaha. actually saya nak balik esoknya tapi nak elakkan jem tu ibu nak ambil hari khamis tu jugak. hmmm tak kesah lah yang penting final exam dah tamat. hehehe

sem 2 ni agak mencabar sikit berbanding sem 1. mesti lah kan sebab sem 1 'budak' lagi. hahaha budak lah sangat. banyak lah juga dugaan. dengan assignments nya, presentation nya. hahaha normal lah kan hidup sebagai seorang pelajar. alhamdulillah allah permudahkan kerja saya. saya dapat tangani masalah tersebut. ceh skema lah pulak ayatnya. 

saya naik sem 3 awal bulan 6 nanti. haish takutlah pulak. nak ambil result, bakal bertempuh dengan subjek yang lebih mencabar lagi, lecturer yang lain kerenah lagi. semoga allah permudahkan segalanya. sem 3 saya ditempatkan di rumsis luar. bukan saya je, ada beberapa kos yang lain. tak tahu lah macam mana keadaan rumsis tu. harapnya okay lah sebab rumsis tu baru lagi and kita orang yang kena pindah sana adalah batch pertama duduk situ. mula tu memang tak puas hati lah kenapa kos saya kena juga sedangkan kos saya sikit kot tapi bila fikir balik pasti ada hikmahnya. tak apa lah. rumsis juga just bukan dalam kuim je. daripada kena duduk rumah sewa lagi susah saya dibuatnya.

okay lagi nak cerita apa ya?! cuti sem nie tak tahu nak kerja ke tak. rasa macam malas. nak dok mereput kat rumah. hahaha ye ye je saya nie. tengok lah dulu macam mana. hehehe :p so, *krik krik krik* rasanya setakat ini sahaja. tunggu entri saya yang akan datang *macam ada je orang baca blog aku nie* bye bye. assalamualaikum.

25/4/15

Comments

Post a Comment

Assalamualaikum.
Terima kasih kerana sudi membaca entri ini.
Sila tinggalkan pesanan atau teguran disini.

Most Viewed

Sambung Belajar

Selesai Divaksin

Memories of 2018