4 Hari Lagi

assalamualaikum, semua

ceh kononnya niat dihati nie nak update blog lepas habis spm tapi tak jadi lah. hahaha. why?! entahlah. saya pun tak tahu. okay, *lihat tajuk entri* tinggal lagi 4 hari lagi saya menduduki peperiksaan spm. macam mana?! so far, ada senang dan ada susah. macam exam sebelum-sebelum nie. kalau kita bersungguh-sungguh, senanglah. kalau susah tu nampak sangatlah kita nie tak fokus and sungguh-sungguh. bukan nak perli siapa-siapa. perli diri sendirilah nie. jangan ada yang terasa lah pulak kan. 

okay, minggu depan, saya akan menghadapi paper killer betul. apakah itu??!! subjek sains lah. fizik, kimia dan biologi. memanglah subjek kelemahan saya a.k.a tidak digemari oleh saya. huhu T.T wish me, wish me okay. risau kot. exam saya akan tamat 3 disember. hehehe. subjek terakhir saya, bahasa arab. lepas tu, MERDEKA!!!! yeayyyy....

ahhh, tak sabar nak tunggu hari "kemerdekaan" tu. hehehe. okay, bersabarlah wahai anis. 4 hari je tinggal. sekarang nie fokus pada paper yang akan kau duduki nie. hehehe :D maaflah ya. kata-kata semangat untuk diri sendiri nie.

okaylah, sampai setakat ini sahaja entri saya kali nie. bye-bye. maaflah kalau membosankan. sekadar nak menunaikan hasrat dihati ini yang terkubur lamanya nak post entri. hehehe. ayat tak boleh blah betul. doakan saya tau dan tak lupa untuk rakan-rakan seperjuangan saya yang lain. assalamualaikum. have a nice day.

23/11/13

p/s : sekarang nie family saya dalam proses berpindah rumah dari tingkat 4 ke tingkat satu. semoga dipermudahkan >_<

Comments

  1. @Illiyyina haah. dh pindah dah. alah pindah ke tingkat satu je. tangga yg sme dgn umah lama aku :))

    ReplyDelete

Post a Comment

Assalamualaikum.
Terima kasih kerana sudi membaca entri ini.
Sila tinggalkan pesanan atau teguran disini.

Most Viewed

Sambung Belajar

Selesai Divaksin

Memories of 2018