Ramadhan 2013

assalamualaikum, semua

hai semua !! apa khabar?! dah lama tak update blog. okay, tipu je. hahaha. sekarang dah masuk ramadhan yang ke 26 kalau tak silap sayalah. so macam mana ramdhan korang tahun nie?! pasti okay kan. banyak buat amal ibadah kan. hehe. saya rasa ramadhan tahun nie lah ramadhan yang paling malas lah. huhuhu. tak patut betul. 

okay, korang pasti sibuk dengan kuih raya, baju raya dan apa-apa saja lah untuk persiapan raya tahun nie kan. huhuhu. tak pun sibuk solat tarawih. tahniah lah. saya tengah cuti. so faham-faham aja lah ya ^0^ raya tahun nie tak seronok lah. (raya pun tak lagi dah kata tak seronok) sebab saya kena beraya dengan buku-buku. maklumlah bakal menduduki SPM tahun nie. cikgu bagi banyak 'kuih raya' untuk kita orang. haha. tak apalah. cikgu bagi untuk kebaikan kita orang jugak. terimalah ia dengan hati terbuka. ecehh.


di kesempatan ini saya nak mengucapkan

  SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI
 MAAF ZAHIR DAN BATIN

minta maaf andai sepanjang saya bergelar blogger nie ada kata-kata saya yang menyakitkan hati korang atau apa-apa sahajalah yang buat korang terasa. minta maaf sangat-sangat. moga amal ibadat kita diterima allah dan semoga kita dapat berjumpa ramadhan akan datang. amiin... kalau dapat duit banyak, jangan lupa hulur-hulur lah sikit untuk saya. hahaha. (buat muka tak malu >_<)

okay, sampai setakat ini sahaja.moga kita berjumpa lagi. assalamualaikum.

3/8/13


ciptaan kawan baik saya, Alina

p/s : kalau tak keberatan, follow lah TWITTER saya :D

Comments

  1. hahah even xde nama aku kt ctu :'( sdih je...btw, aku pn rse x best cuti raya ni..mybe sbb dh mtg kot :P

    ReplyDelete
  2. @Illiyyina jgn terasa dowh ily. yg buat nie alina. aku jumpa nie kt fb :D

    ReplyDelete

Post a Comment

Assalamualaikum.
Terima kasih kerana sudi membaca entri ini.
Sila tinggalkan pesanan atau teguran disini.

Most Viewed

Sambung Belajar

Selesai Divaksin

Memories of 2018