Salam

assalamualaikum, semua

tak ada gambar lah plak entri saya kali nie. so, apa khabar ?? macam mana dengan puasa korang ?? okay tak ?? hope semuanya okay :)) sorry lah. dah lama plak tak update blog. rindu kott. saya just nak ucapkan

SELAMAT BERPUASA DAN MENJALANKAN IBADAH PUASA DI BULAN RAMADHAN


still sempat lagi kan nak wish nie ?? hehehe ... lambat wish plak. so, baju raya dah beli ?? saya rasa pasti korang semua dah get ready dah. semuanya dah ada. hahaha. saya punya baju raya dah siap. sepasang je lah. tak kan nak lebih plak. raya sehari je actually. hehehe

saya kehilangan idea lah plak. tak tahu nak cakap apa lagi nie. so, setakat nie je lah. jumpa lagi and bye bye. sebelum tu, saya nak mintak maaf lah kat korang semua. kot kot saya ada terbuat salah sama ada sengaja or tak. sorry ek ....

p/s : saya rancang nak design blog saya nie balik. asyik sama jer. bosan plak tengok :p

5/8/12

Comments

Most Viewed

Sambung Belajar

Selesai Divaksin

Memories of 2018