M.A.K.A 2011

assalamualaikum, semua

yooooohooo, apa khabar semua ? rindu sama saya ?? hehehe. menyepi je sejak naik form 4 nie. busy punya pasal maa >_< tak dapat nak dielakkan. hehehe. okay kali nie saya merajinkan diri nak update blog saya nie yang dah 'berabuk' dah nie. semi-berhabuk kot :D huhuhu. dah mula dah merapu plak dia nie. hehehe. sorry okay ??

okay balik pada tajuk entri saya kali nie. M.A.K.A 2011 ??!! apa itu ?? perkataan lah sayang !! hehehe. gurau ya. jangan marah. M.A.K.A tu singkatan bagi Majlis Anugerah Kecemerlangan Akademik. ada faham ?? huhuhu ... dah lama dah M.A.K.A nie berlangsung. 14 hari bulan hari tu. hari sabtu lepas. ingatkan nak update lah lepas dah habis MAKA tu tapi malangnya ada sesuatu yang berlaku yang tak dapat dielakkan. apa dia ?? jeng jeng jeng rahsia lah !!

okay saya terlibat dengan MAKA nie untuk PMR tahun lepas. ceh ceh ceh ... dapat duit !!! happy dowh dapat duit. berapa ?? RM50. okay lah tu kan. dapat duit jugak. time MAKA nie best lah jugak sebab dapat jumpa dengan kawan-kawan lama especially yang dah pindah sekolah. ada kawan saya belajar kat kelantan lah penang lah sanggup datang. mestilah datang kan. nak jumpa geng. kalau hari-hari lain belum tentu boleh jumpa. tapi lah MAKA nie maybe hari yang sedih buat saya lah. why ?? kawan baik saya pindah sekolah. hari sabtu itu lah hari terakhir dia kat sekolah. sedih-sedih.

dia dapat tawaran pergi ke SMAP Kajang. panggilan ketiga. dia dengan kawan saya lagi seorang, Iffah. sedih lah jugak. entah kenapa bila panggilan ke-3 nie saya rasa agak sedih. padahal 2 oarang je yang pergi. waktu panggilan first and second tak ada lah rasa sedih sangat. sedih tu memang ada tapi tak ketara sangat. ah, maybe sebab Iffah and Farah tu boleh dikatakan orang yang rapat lah jugak dengan saya. itu yang rasa kehilangan tu.

hmmm, saya tak ambil banyak gambar pon time MAKA nie. sikit je lah. so, enjoy it and sorry lah kalau gambar tu gelap ke kabur ke. sorry ya :)


ini lah kawan saya a.k.a tablemate saya. Farah Adibah namanya.


yang pakai baju hijau itu Iffah. ex-classmate saya time form 2 and 3. sebelah tu, Amirah.


Intan Suraya and Jasmin. diorang nie dari form 1 sampai sekarang still kelas sama dengan saya. hehehe CLASSMATES FOREVER >_<


Syahirah  and Amirah


Syafiqah and Aida

okay itu lah beberapa gambar yang boleh saya tunjukkan. so sorry again if gambar nie tak jelas and gelap. so, setakat ini je lah entri saya kali nie. kalau saya ada apa-apa nak dikongsikan saya akan share pada korang semua. have a nice day !!

Comments

Most Viewed

Sambung Belajar

Selesai Divaksin

Memories of 2018