Here

assalamualaikum, semua

maaf lah sebab dah lama tak update blog. ye ke ?? saya pon tak tahu lah sebab saya selalu update setiap hujung minggu. tapi kawan saya kata saya dah lama tak update blog. hmmm, entah lah saya pon tak tahu. actually, saya tak ada mood nak update blog. saya tak tahu kenapa tapi maybe pasal saya lama sangat kot ngadap komputer lama sangat. kadang-kadang tu sampai 2 jam lebih saya kat depan komputer. apa saya buat ?? selain online Facebook, Twitter (kadang-kadang je), saya dok sibuk edit blog. hehehe. salah saya juga tapi sekarang nie saya tak edit blog saya sebab saya tak tahu nak edit apa. maklumlah, dah guna Blogskins katakan. hohoho

oh, saya sekarang dalam "demam exam" or "exam fever" dalam bahasa mat salih. hehehe. memandangkan saya nie aliran sains agama. saya ada lagi 2 papers nak jawab. Arab and Kimia. OH MY GOD !! mudah-mudahan saya boleh buat nanti. tapi saya ada lagi satu lagi paper. apa dia ?? KKQ . apa benda tu ?? Kelas Kemahiran Al-Quran. hehehe. paper KKQ nie just untuk orang yg ambil kelas nie je. saya lah tu salah seorangnya. saya tak tahu nak baca apa lah untuk KKQ tu sebab saya baru je sekali hadir kelas untuk tahun nie. entah lah, pasrah je lah. 

saya ada satu lagi problem. saya ada oral untuk BI. saya rasa ramai tahu pasa oral nie. dah lah cikgu nak kelas saya present khamis minggu depan. ingatkan lepas cuti, ada lah masa sikit nak fikir tajuk apa. but cikgu nak start khamis depan. naya betul !!! saya tak tahu nak pilih tajuk apa nie. aduh .... risau betul lah. korang, doakan untuk saya ya. moga-moga Allah bagi saya idea nak ambil tajuk apa untuk oral nanti. amiiin ... by the way, kalau korang nak sumbang idea korang, bagi tahu saya ya. tinggalkan kat chatbox saya. 

aduh, sampai di sini je lah entri saya kali nie. kepala saya rasa pening sikit nie. okay, saya akan kembali semula minggu depan. bye, bye :)

kucing saya, Meow dah beranak. dia dapat 6 ekor. nanti saya akan upload-kan gambar untuk korang semua pada entri saya akan datang. bye-bye. :3

Comments

Most Viewed

Sambung Belajar

Selesai Divaksin

Memories of 2018