Welcome 2012

assalamualaikum, semua

maaf lah sebab dah lama tak post entri. actually, banyak benda saya nak share dengan korang semua tapi belum ada masa yg sesuai untuk saya bagi tau. first of all, saya nak ucapkan HAPPY NEW YEAR. saya tau hari nie dah masuk 4 Januari. tapi masih boleh lagikan saya nak wish ?! so macam mana semua ?? dah sedia nak tempoh 2012 ?? saya yakin ramai yg dah siap-sedia dah. tahun nie maybe for me, tahun yg paling mencabarlah. yalah, sekrang saya dah form4 bukan form 3 lagi. kadang-kadang tu saya rasa macam nak masuk form 3 balik. yalah subjek baru, dunia baru, semuanya barulah. risau nyer saya nie.

seperti yg semua orang tahu, bila naik form 4 kita akan ada aliran masing-masing and also setiap sekolah lain cara dia. saya ditempatkan kat aliran Sains. sedih betul >_< saya tak minat Sains masalah nya. apa saya minat ?? saya minat aliran yg orang lain tak minat. maybe korang dapat teka. truthfully, saya nak masuk aliran Sastera but tak boleh sebab pakej tu hanya untuk pelajar KAB (Kelas Aliran Biasa) je. alah senang citer untuk kelas yg bukan Arab. memandangkan saya still mahu teruskan Bahasa Arab, saya cuma ada 2 pilihan. Sains Tulen dan Perakaunan & Lukisan Kejuruteraan. saya memang nak ambil pakej Akaun tapi kalau saya ambil Akaun, saya kena ambil LK. aduh, saya dah lah lemah bab-bab lukis-lukis nie. so, nak tak nak saya pasrah je lah. Sains pon Sains lah.
ada juga kawan-kawan saya nak ambil Sains Tulen tapi dia dapat pakej Akaun & LK. saya pulak tak nak Sains Tulen. ish2.... entah lah. saya pikir balik, tak apalah. cuba je lah dulu. mana tahu bila dah belajar tu saya minat pulak pada Sains. tak mustahil kan ?? minat tu sentiasa berubah. saya kena pegang prinsip "Everything is Possible" Insyallah, doakan untuk saya ye >_<

lagi satu, masih ingat lagi tak entri saya sebelum nie ?? saya tahu korang semua tak ingat pon. saya ada kongsikan web untuk buat header transparent. saya dah jumpa dah web untuk download photoshop. sebelum nie saya suggest-kan kat korang semua try guna GIMP or Photoscape. kali nie kalau korang beria-ria sangat nak try guna Photoshop, korang boleh download dari laman web nie :

saya dah try. senang je nak download. mudah >_< try lah tak rugi. macam mana nak gunakan photoshop tu, korang kena rajin-rajinkan diri tu meng-Google. huhuhu :3

okaylah sampai setakat ini je lah entri saya kali. so, semoga kita semua dapat lalui tahun 2012 dengan baik. Aamin .... sayonara ^_^

posted by Anis Hayati 4/1/12
credit to Twinnie Ainul

Comments

Most Viewed

Sambung Belajar

Selesai Divaksin

Memories of 2018