Wang RM100

assalamualaikum, semua

korang semua apa khabar ?! hmmm, saya tahu korang semua sihat-sihat belaka. hehehe. okay, saya yakin korang semua dah sedia maklum pasal wang bantuan RM100 ... saya rasa pasti ramai yg dah dapat dah. fine, saya tahu saya dapat wang tu lambat sikit. baru pagi tadi, saya pergi ambil duit tu dengan ayah saya. huhuhu. saya ingat proses nya lama. rupa-rupanya sekejap jer ... bagi salinan I/C ibu bapa and anak and also borang pengesahan. lepas tu dah >_< huhuhuhu ... happy juga dapat duit tu tapi saya tak dapat guna untuk kehendak saya sendiri. ibu akan gunakan duit tu untuk keperluan barang sekolah. sedih betul T_T tak ape lah. nama pon bantuan awal persekolahan. gunakan untuk beli barang sekolah lah. but saya yakin juga most of korang guna duit tu untuk apa-apa sahaja yg korang suka. yalah, korangkan kaya. tak macam saya, hidup sederhana. jadi berkorbanlah. memang kalau ikutkan hati, nak guna duit tu untuk beli novel banyak-banyak tapi tak jadilah. memandangkan barang untuk sekolah tahun depan lebih banyak dari sebelum nie, saya berkorban lah.

okay lah lupakan cerita saya tadi. actually, banyak benda saya nak ceritakan tapi saya dah lupa plak. aik ?! baru umur 15 tahun dah lupa?? jadi nenek lah saya nie nampak nyer >_< 


so, korang suka tak dengan design blog baru saya ?! ah !! saya tahu korang semua tak suka. tak ape lah saya tak kesah pon. tapi saya masih ade masalah lagi iaitu Header Blog saya. saya naik tension sebab saya belum jumpa lagi cara nak download Photoshop. saya dah try dah. siap belajar dari Abang Wan tapi saya tak boleh juga. ish, naik tension saya. korang semua tahu tak ??!! kalau tahu, tolong lah sangat-sangat ajarkan saya. saya nak sangat edit photo guna Photoshop. orang kata best edit photo guna tu. jealous betul saya :3

so, tolong lah ya .... kalau korang sudi tolong, saya ucapkan beabanyak terima kasih lah. tolong tinggalkan mesej korang dekat comment box saya or chatbox saya .... okay, saya dah tak tahu nak kata apa lagi. oh, sebelum saya terlupa, saya nak suggest-kan satu blog nie di mana korang boleh belajar mencantikkan blog dari dia. try lah. kalau korang nak Header or Top Button macam saya or Welcome Note ... korang boleh ambil kat blog nie dengan syarat korang kena maklumkan pada dia lah. satu lagi, kalau korang nak carik backgrounds untuk blog, boleh ambil dari blog nie. okay lah saya bagi lah URL blog nie ... so, SELAMAT MENCUBA !!!


Comments

Most Viewed

Sambung Belajar

Selesai Divaksin

Memories of 2018