jamuan kelas 2011

hello, semua !!!

ape khabar ?? dah lama tak update blog .... hahaha ... mendiamkan diri untuk menenangkan fikiran. okay, fine tipu jer .... hahaha. saya dah boleh terima dah kematian kucing saya tu. hmmm, sekarang nie ramai dok sibuk bincang pasal jamuan tau. saya yakin most of korang jugak sibuk bincang pasal jamuan kan ?! hahaha. saya tau lah. hari tu, saya cerita pasal jamuan PSS punya. kali nie, jamuan pasal kelas saya pulak. hahaha. kelas kesayangan saya, 3 Anas.

jamuan kelas saya nie diadakan pada 31 Oktober 2011 kat SACC Mall. hehehe... hari terakhir bulan 10. saya yakin pasti ada diantara korang tertanya-tanya kenapa buat jamua awal sangat. orang selalunya buat time bulan 11, time dah nak abis sekolah. hmmm, saya akan jawab pertanyaan korang tu (ceh!). actually, kami nak buat bulan 11 but keadaan tak mengizinkan sebbab ada sorang kawan kelas saya nie, dia akan berpindah minggu depan. jadi kitorang nak buat jamuan biar berkumpul sama-sama. tak seronok lah kalau tak cukup ahli, kan? jadi, setelah dibincang beberapa kali tarikh 31 Oktober lah yg semua orang free. jadi, kitorang buat time tu. macam tu lah ceritanya. hehehe. okay jamuan kitorang kali nie kat Nando's kat SACC Mall. nape pilih tempat tu ? ntah lah. diorang nak kat situ. saya ikut jer. pada mulanya nak buat kat Secret Recipe but entah lah tetiba je tak jadi. so, buat kat Nando's jer lah. actually, saya tak kesah. yg penting dapat celebrate sama-sama and tempat tu selesa.

saya ada ambil bebrapa gambar. saya tak tahu apa yg korang akan komen but kebanyakan gambar tu bukan saya ambil. saya mintak kawan saya ambilkan guna kamera saya. hehehe, saya malas nak bangun dari tempat duduk. >_< so, enjoy it !!

sape nie ?! hah, dia nie Anas (bukan nama kelas saya tau. kebetulan je dia masuk 3 Anas). dialah yg mempengerusikan majlis jamuan kitorang nie.

Wan and Mimi ... best friends forever

Peah (Syera), Shila and Dayah


Anis (me), Zue and Peah

Syahmina and Zai

Ida

penolong kelas saya, Iffah

Intan Sue

hah, ini makanan yg kitorang order. nampak sedapkan ?? but malangnya saya tak dapat nak abiskan ayam tu sebab ayam tu terlalu besar and pedas sangat. huhuhu

Zue and Jasmin

Shafa, Syahmina, Iffah, Fatimah, Peah and Zue

Pn. Hafizah (guru kelas), Pn. Felicia, Pn. Zaiton, Pn. Turimah, Pn. Norliana

Itu je lah gambar yg boleh saya share kan pada korang semua. actually, banyak lagi but saya malas lah nak tunggu lama. gambar yg saya upload nie pon nak hampir sejam tau. so, jamuan nie memang best and saya tak akan lupakan kenangan ini buat selama-lamanya. never and never.

Comments

Most Viewed

Sambung Belajar

Selesai Divaksin

Memories of 2018