Jamuan PSS 2011

hello, guys

apa khabar ?! dah lama saya tak update blog saya lah. hari nie terdetik kat hati nie nak update blog. sebelum itu, saya nak ucapkan Selamat Hari Deepavali kepada semua penganut agama Hindu. hehehe. okay, balik pada tajuk saya untuk entri saya kali nie. pada 22 Oktober yg lepas, saya telah menyertai jamuan PSS untuk tahun 2011. hehehe. ayat karangan lah pulak >_<. jamuan nie diadakan di Bangkok House atau lebih dikenali dengan nama De Palma Hotel kat Seksyen 19, Shah Alam. tiada apa yg ingin saya katakan tentang jamuan ini. just nak kata yg jamuan nie best and makanannya sedap-sedap belaka. heheh saya ada ambil gambar. hope you all enjoy lah dengan gambar yg tak seberapa nie. heheh and also jangan kritik okay ? diam jer :3

my best friend, Alina. hehehe

my adik kembar angkat, Farah Adilah. (actually kitorang kawan. saje je main-main kononnya kitorang nie kembar. heheh)

my friend, Keha. (attention, hadiah tu saya punya.>_< dia amik)


yes, saya dapat hadiah !!! hadiah cabutan bertuah je >_<

cupcakes !! yum yum .... nampak sedap kan ?!

okaylah itu lah serba sedikit gambar yg sempat saya upload. saya malas nak tunggu lama-lama semata-mata nak upload gambar. hehehe. hope you all enjoy and don't forget to comment this entry. (speaking lah pulak)

Comments

Most Viewed

Sambung Belajar

Selesai Divaksin

Memories of 2018