mati

annyong haseyo and assalamualaikum
tajuk post saya kali nie (tgk atas)
sape yg mati ?! kucing saya lah
yg mana ?! yg paling kecik uh
yg b'nama "qittun"
baru mati pagi tadi time saya kat sekolah
sedih tu sedih lah jgk tapi saya tak de lah terkejot mana pon
jgn salah paham ye
bkn saya suka tgk kucing saya mati
tapi memang dah ade tande dia nak mati
pagi tadi sebelom gi sekolah
mak saya kata "qittun" dah lemah
ye lah, selalu nyer kalo org usik dia jer
terus mengiau tau tapi pagi tadi dia tak layan pon
kalo layan pon perlahan jer suara dia
nampak lah dia dah lemah
nak katakan tak bagi susu, bagi
siap susu kambing campur madu lagi dgn ayat quran lagi
tapi ... dah takdir
pasrah jer lah
tinggallah kucing saya yg bernama "sepet" nie kat rumah nie
main lah dia sorg2 sebab dah tak de kwn dah T_T

Comments

Most Viewed

Sambung Belajar

Selesai Divaksin

Memories of 2018