lapar

hei2 ....
saya tgh lapar nie
ade tak sape2 boleh bagi saya makanan ??
hahahaha ... gurau jer but seriously, saya tgh lapar nie
mak ayah saya tak de kat rumah lah
saya tak tau lah diorang gi mana
sedih nie T_T


saya bosan and skali dgn lapar lah
saya tak tau nak buat ape nie
nak update blog pon saya tak tau nak cerita ape kat korang semua lah
tu yg saya gi download video
video ape ?! co-ed school
sebelum nie saya ade recommend kan satu lagu famous diorang kat korang semua'
saya tak tau cam mana nak eja tajuk lagu dia lah
hahaha ... pelik sikit
ape2 pon, tadi saya gi dgr lagu diorang yg lagi satu : "Too Late"
lagu tu agak gempak lah jgk tapi satu jer yg saya tak b'kenan sgt
ape2 pon saya tak bleh nak kritik lah sbb itu tarian diorg
kalo nak tau ape yg saya tak b'kenan tu, tgk lah sendiri lagu diorang yer
hehehe
ape pon saya minat dgn co-ed school tapi skrg nie saya dah tak dgr lagi berita psl diorg
sedih benar >_<
ape2 pon, saya tak tau sama ade korang tau ke tak psl satu group nie
nama dia 5dolls
saya dgr cerita group tu sub unit dari co-ed school
4 org dr co-ed school and seorg members baru
saya malas nak tgk video diorang
nanti lah kalo saya rajin ... saya tgk lah
eh ?! saya tak tau nak ckp ape lagi
so, see ya !!!
lagi satu, saya ade sediakan satu tutorials
tapi bkn saya yg ajar
saya just sediakan blog2 yg ade tutorials sajer
so, kalo korang semua nak cantikkan blog korang
boleh gi kat tab menu saya "tutorials"



Comments

Most Viewed

Sambung Belajar

Selesai Divaksin

Memories of 2018