It is over


asalamualaikum semua !!!
dah lama tak update blog .... rindu plak :)
hah, semalam nak update blog tapi malas plak sebab saya puasa semalam
so, cam penat sikit lah semalam
apa2 pon ari nie saya ade lah jgk sikit tu mood nak update
actually saya nak tidur tapi ade plak kawasan rumah saya buat jamuan
itu saya tak kesah lah kan tapi yg bengang nyer diorang buat karaoke
tension saya
saya yag asal nyer nak tidur dah tak jadi dah T_T
sedih nyer .... ape2 pon tak elok tidur time petang2 nie
hah !!! saya ada cerita nie
tadi saya baru jer habis ujian KKQ
pagi tadi ujian bertulis and petang tadi lisan punyer
ah lisan tadi saya pasrah jer ah apa yg akan berlaku
hafazan, saya tak hafal satu surah
tarranum and qiraat ... okay lagi lah
ustaz baik ... dia tolong lah sikit2
hah !!!merdeka finally
lega lah sikit ... dah tak payah pikir pasal KKQ lagi
pikir pasal persediaan nak PMR plak
actually, semalam saya keluar KKQ tapi pagi tadi terdetik plak nak sambung balik
ye lah dah 2 thn saya join KKQ
tak kan lah tetiba saya nak break kan ?? esok nyer dah nak exam
so, pagi tadi saya cakap lah kat ustaz yg saya tarik balik kata2 saya tu
thn depan, rasa nyer saya keluar kot
saya tak tau lagi lah tapi rasa nyer saya keluar lah
entah lah ....
okay lah itu jer lah cerita saya buat post kali
bye2 !!!


Comments

Most Viewed

Sambung Belajar

Selesai Divaksin

Memories of 2018