injection

annyong haseyo, chingu (dah balik bhse korea)
sepanjang 5 ari nie mcm2 dah b'laku kat dalam hidup saya nie
ade pahit and ade jugak manis

yg paling pahit bagi saya adalah ... merujuk tajuk post saya kali nie
saya kene injection T_T
bukan saya seorang jer, rasa nyer semua form 3 kat sekolah saya kene
sakit dowh (x de lah sakit sgt)
tapi sakit ah jgk
tangan nie rasa lenguh2 lah
kitorang kene inject "kancing dagu"
saya pon tak tau ape bende tu
dah nurse tu panggil, so kene ah inject nie
kene nyer semalam lah tapi tak rasa sakit sgt
ari nie yg rasa agak ah sakit jgk
sentuh sikit jer, dah sakit ...
huhuhu T_T
sabar jer lah ... dugaan nie
hehehe ... ade lah jgk bdk nangis
memalukan kan ?? hehehe ...
nak buat cam mana ? nama pon tgh takut
mcm2 boleh jadi ah
yg paling memalukan, ade plak bdk laki nie nangis and tak kurang jgk jerit
panggil nama "mama"
hehehe ^_^
tak boleh belah lah
kalo perempuan uh, kira okay lagi ah
nie laki yg t'jerit2 plak
bukan semua ... ade lah sorang 2 org uh ...
hehehe

p/s : saya ade kucing baru ... kucing jalanan jgk .. tapi yg nie anak kucing yg baru jer dilahirkan ... mak saya jumpa kat longkang T_T kucing saya yg skrg nie msih marah lagi sebab cemburukan anak kucing uh ... kelakar lah plak tgk dia :p

No comments :