girls generation

annyong haseyo and assalamualaikum semua !!
ari nie saya nak berkongsi sikit pasal girls generation atau lebih dikenali sebagai snsd
saya rasa ramai dah kenal dgn girls generation nie
hehehe
seperti korang semua nampak, kat atas nie video
kalo korang rajin tgk lah video nie
video nie ade 2 lagu
lagu "The Great Escape" and "Mr. Taxi"
saya suka sgt tgk diorang nyanyi and menari
but psl menari tu, saya tak tau nak kata ape lah
diorang menari agak ah s****
ape2 pon saya suka dgr lagu diorang lah
hampir semua lagu diorang saya ade, skali dgn video lah >_<
saya rasa mereka lah girls group yang paling saya minat
saya pon tak tau lah nape saya minat giler dgn diorang nie
maybe sbb diorang semua nie satu syarikat dgn super junior kot
ape2 pon, saya suka giler dgn diorang nie
saya tau ramai org anti group nie
tapi saya tak kesah ... saya nak minat, saya punyer hak lah
korang semua cam mana plak ?!
saya tak pakse korang semua nak minat group nie
saya just nak berkongsi minat sahaja >_<
harap korang jgn salah paham pada saya

sunny, hyo yeon, jessica, seohyun, yuri, yoona, taeyeon, soo young, tiffany

Comments

Most Viewed

Sambung Belajar

Selesai Divaksin

Memories of 2018