boy friend

annyong haseyo and assalamualaikum, semua !!!
hari nie saya nak bercerita psl "boy friend"
sebelum nie saya penah maklum kan psl group baru nie
kali nie saya nak bagi tau sedikit maklumat psl diorang
setelah hampir sehari (hahaha) saya carik maklumat psl diorang, akhirnya saya jumpa jgk
hmm, biar saya perkenalkan setiap member-member group nie 

terdiri daripada 6 org yg diketuai oleh dong hyun
berusia 22 thn
hensem tak ?? hahaha
kalo nak amik lah
saya tak marah yer ... hehehe







yg nie plak nama dia hyun seung
bukan hyun seung b2st tau
usia dia 18 thn
lahir pada 9 jun 1993








yg nie plak jung min
berusia 17 thn
lahir pd 2 jan 1994













yg nie plak kwang min and young min
ya, diorang nie kembar
yg kiri uh kwang min and yg kanan uh young min
umur 16 thn
lahir pada 24 april 1995
saya minat si kembar nie lah
nak amik ??
boleh ajer
kite kongsi yer ?!









yg nie plak min woo !!!
my hubby !!!
cute tak ?? cute kan ...
hehehe
umur 16 thn jgk
lahir pada 31 julai 1995
merupakan rapper group nie
pelik kan ?? jarang rapper sesuatu group uh muka comel cam nie
hehehe ... tak kesah lah




itu lah sedikit maklumat psl diorang nie
yg unik nyer, group nie ade 3 org maknae
selalu nyer sesuatu group uh ade 1 org atau tak pon 2 (shinee)
tapi jarang lah
sebab uh lah saya suka dgn group nie
hehehe ... lebih2 lagi my min woo and young min >_<

bagi korang yg tau maklumat lebih lanjut,
boleh search kat website nie
web nie khas utk semua peminat boy friend

Comments

Most Viewed

Sambung Belajar

Selesai Divaksin

Memories of 2018