super junior's fans

annyong haseyo chingu
hah !!! ari nie saya ade berita baik punyer lah
especially utk peminat setia super junior
actually, saya kata skrg nie ramai giler org dah anti super junior
saya yg dulu nyer minat giler dgn super junior nie 
dah tak minat sgt
semua nyer gara2 grop diorang  dah tak keluarkan lagu baru dah
and dah tak de ape2 berita psl diorang
so minat terhadap super junior tu makin lama makin hilang
ditambah dgn ramai plak group baru yg muncul
peh, mmg lah lagi hilang lah minat uh

apa2 pon, mcm nie semalam saya chat dgn kwn saya nie
kwn mana ? rahsia lah ... hahaha ... kwn dari terengganu 
dia kata super junior akan buat comeback diorang bulan 8 nie
peh, gembira lah dengar nyer
harap2 betul lah

to all peminat super junior : 
super junior akan kembali !
just wait for their comeback

to super junior :
we are really miss you
please comeback !!
we will always be with you
you are the best super junior !!!
hwaiting !!!!

p/s : pasti korang pelik nape ari nie aku ckp "saya" ... actually mulai ari nie ... aku akan gunakan bahasa "saya" yer ... nak jadi bdk baik lah ... hahahaha !!

Comments

Post a Comment

Assalamualaikum.
Terima kasih kerana sudi membaca entri ini.
Sila tinggalkan pesanan atau teguran disini.

Most Viewed

Sambung Belajar

Selesai Divaksin

Memories of 2018