my USB

hah !! ini buat kali ke-2 saya post tau
hahaha ... bangga plak
opss, ari nie saya mau cerita USB 
USB atau lebih dikenali sebagai pendrive
USB sape ? of course saya punyer pendrive
hah nak citer nie
saya ade 3 pendrive ! hahaha ... bangga plak
saya tau ramai kat luar sana ada byk pendrive daripada saya
apa2 pon, saya saje jer nak cerita psl pendrive saya

yg nie pendrive pertama saya
saya dapat time form 1 lah
saya syg sgt pendrive nie sbb dia pendrive pertama saya
hahaha
my first pendrive nie actually dari mak saya
mak saya bagi pada saya sbb dia dah ade yg baru
tu dia bagi saya









yg nie pendrive kedua
yg nie saya beli guna duit saya sendiri
kat pkns
tapi syg nyer
pendrive nie dah rosak sbb saya asyik 'cocok' kat komputer setiap kali saya on
tu yg dah tak boleh guna dah
sedih betul T_T





yg nie pendrive ke 3 saya
baru beli ari tu
maybe nie yg t'akhir kot
hahaha
tak kesah lah
yg unik nyer
pendrive nie kecik sgt
susah saya nak masok kan dalam komputer
sbb kecik benar
apa2 kecik2 pon cute jugak
hahaha

haha !! itu lah pendrive saya
pendrive saya tak de lah mahal mana
murah jer
kepada semua yg kutuk2 saya sbb psl post saya kali nie
sorry ah .. jgn jeles lah sbb nie blog saya
jadi suka hati saya lah apa yg saya nak post kan

p/s : saya tgh bengang dgn adek saya sbb dia kutuk saya ... gara2 saya siarkan pendrive
apa2 saya tak kesah apa korang nak kata ... korang kutuk saya, korang yg dosa tau
hahaha .... jgn marah ... maap kalo terasa

Comments

Most Viewed

Sambung Belajar

Selesai Divaksin

Memories of 2018