berehat sebentar

assalamualaikum, semua (ari nie baek sbb beri salam)
hah !! lega sikit ... even just tinggal lagi 5 ari lagi exam tapi aku rasa benar2 stress and penat lah
mana tak penat nyer, 2 ari nie aku bangon awal 'sikit' dari biasa
pkl 5 pagi ... tu pon semata2 nak study subjek yg aku tak sempat nak 'khatam'
sabtu and ahad nie banyak yg aku nak buat
dgn folio nyer, dgn exam nyer ... dgn seni nyer
ah byk lagi lah !!! yg pasti aku nak jgk edit blog nie
hahaha ... blog aku nie still under construction
baru belajar mengedit blog dgn lebih mendalam

bagi korang semua yg ingin menjadikan blog korang lebig cantik dan menarik
korang boleh rujuk kat blog nie tutorials
just click jer mana2 links kat blog uh and just follow ajer ape yg diorang ckp
btw, serius aku kata blog diorg semua nyer lawa2 belaka
rambang mata aku tengok tau
rasa cam nak campak jer komputer sbb blog diorang sume nyer lawa2 and comel2 belaka
so, good luck okay !!!

btw ini adalah senarai exam yg aku dudki sekarang nie :
  • bm 1
  • arab
  • seni 1
  • sc 1
  • math 2
  • pai
  • math 1
  • sc 2
  • geo
  • sej
  • seni 2
  • sivik
  • pjk
  • bi 1
  • bi 2
  • khb
yg aku potong kan uh dah jwb dah
ish, byk lagi lah kertas exam nie
ape2 pon 
terima lah seadanya >_<






p/s : saya tak sabar nak cuti 2 minggu !!!

Comments

Most Viewed

Sambung Belajar

Selesai Divaksin

Memories of 2018