ini cerita

assalamualaikum semua !!
hah !! aku ade citer nie
nak dgr tak ??
tak mau dgr, tak pe lah
cam nie, semalaman tak de air semlm
aku ingatkan sekjp jer
rupa2 nyer smpi ari nie
huhuhu, tension maa tak de air
pg td, punya lah semangat nak gi sekolah
skali kan mak aku kata kalo nak mandi amik air kat tong
ah, terus moody aku >_<
tak dpt mandi puas2 ... mandi ala kadar jer
sbb nak jimat air
mula2 tu aku ingat kan kwsn umah aku jer (kuarters)
rupa2 nyer satu seksyen 20
bkn tu jer, seksyen 19 pon sme
mak ai, aku ingat kan kuarters aku jer kene
rupa2 nyer seksyen 20 and 19 skali
nasib baik tak smpi ke seksyen 18
kalo tak aku tak tau cam mne nak gi bilik air atau basuh tgn (seksyen 18 tu sekolah aku)

so, tadi aku balik lmbt
duty kat pusat sumber
balik uh, dlm p'jlnn aku b'doa dlm hati moga2 air dah ade
yer lah, mne tak cuak nyer aku sbb bpk aku moody jer
aku tgk org sekeliling (dlm p'jlnn) moody jer
cam tak de bende nak buat
cuak lah kan
so, setiap detik saat tu (poyo jer) aku doa mudah-mudahan ade air
biler dah smpi tu, aku msok dlm keadaan b'hati2
bkk pintu, kucing aku sambut kepulangan aku (hahaha)
aku gi dapur ...
pndg batang paip (cam tak betul)
pegi kat btg paip
aku pon pulas lah tombol 'dia'
dan akhir nyer !!!!!!!!!!!!!
alhamdulillah, ade air ....
terima kasih ya allah !!! 
sujud syukur aku (tak pon sbb tak wuduk time tu and aku tak tau nak wat cam mne)
terima kasih ya allah >_<
dgn dlm keadaan hati b'bunga2 nie, aku pon msok lah bilik
hehehe :p

moral nyer : jgn lah kita m'bazir air >_<

No comments :